خبرگزاری کار ایران

اردوهای انتخابی تیم بوچیای جوانان به زودی برگزار خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۴۴۰

اردوهای انتخابی تیم بوچیای جوانان برای شرکت در بازی های پاراآسیایی امارات به زودی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، نایب رئیس انجمن بوچیا با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: هشتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بوچیا با حضور ورزشکاران ۱۲ استان برگزار شد. این مسابقات در رده سنی جوانان برگزار شد تا برترین ها برای حضور در بازی های پاراآسیایی شناسایی و انتخاب شوند.

وی افزود: برخی ورزشکاران به تازگی استعدادیابی و در این مسابقات شرکت کرده بودند، اما با زحماتی که مربیان برای آنها کشیده بودند در حد خوبی ظاهر شدند و آینده خوبی را برای این ورزشکاران می بینیم.

مژگان نصیری اظهار داشت: این مسابقات با تعداد خوبی از ورزشکاران برگزار شد و تمام تلاش ما این است که از حضور این ورزشکاران در تیم ملی استفاده کنیم.

وی درباره برگزاری اردوهای تیم ملی گفت: انتخاب تعداد ورزشکاران حاضر در اردوهای آمادگی بر اساس سهمیه ای است که فدراسیون جانبازان و معلولان برای دعوت به اردوها اعلام می کند که پس از اعلام فدراسیون، اردوها به زودی آغاز خواهد شد.

نایب رئیس انجمن بوچیا خاطرنشان کرد: اردوهای تیم ملی به صورت انتخابی است چراکه تعداد زیادی ورزشکار گزینش شده و باید در طول زمان برگزاری اردوها و تا زمان اعزام به بازی های پاراآسیایی، ترکیب تیم اعزامی مشخص شود.

وی یادآور شد: مسابقات قهرمانی کشور را به دلیل انتخاب برترین ورزشکاران به صورت دوره ای برگزار کردیم و پیش بینی شده که بازی های پاراآسیایی در چهار کلاس و در بخش های انفرادی، دونفره و تیمی برگزار شود، اما این انتخاب به سهمیه و رده های سنی که در این مسابقات شرکت می کنند، بستگی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز