خبرگزاری کار ایران

آشفته بازار فوتبال اروپا؛ خرید گریزمان 200 میلیون یورو آب می‌خورد!

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۶۸۷

با اینکه آنتوان گریزمان در مرحله حساسی با اتلتیکو مادرید قراردادش را تمدید کرد، اگر تیمی به دنبال جذب او باشد باید هزینه‌ای نزدیک به رقم آزادسازی نیمار پرداخت کند.

به گزارش ایلنا، گمانه زنی‌هایی از خروج آنتوان گریزمان از جمع مادریدی‌ا بود اما او بنابر گفته‌خودش به دلیل محروم بودن اتلتیکو در نقل و انتقالات تابستانی ترجیح داد قراردادش را تمدید کند و سیمئونه را در این وضعیت رها نکند.

دیگو سیمئونه در آخرین کنفرانس خبری‌اش اعلام کره بود از اینکه باشگاه‌های بزرگ فوتبال به دنبال جذب گریزمان هستند او را ناراحت نمی‌کند و این اقدام کلاس بالای تکنیک گریزمان را نشان می‌دهد؛ این تنها دلیل آرامش سرمربی اتلتیکو مادرید برای حفظ گریزمان نبود زیرا با تمدید قرارداد تا 2021 هافبک فرانسوی می‌تواند بندی 100 میلیون یورویی برای رهاسازی ایجاد کند که کمتر باشگاهی برای پرداخت آن اقدام می‌کند.

این بند موجود عاملی شد تا منچستریونایتد که آخرین مراحل برای به خدمت گرفتن این بازیکن را پشت سر می‌گذاشت در خرید گریزمان ناکام بماند و خود این بازیکن بگوید: "من نمی توانستم او(سیمئونه) را در حال حاضر با دروغ‌گویی ترک کنم."

نیمار برزیلی در آستانه جدایی از بارسلونا قرار دارد و پاری سن ژرمن قصد دارد برای آزادسازی او 222 میلیون یورو پرداخت کند و نشریه Marca مدعی شد که با توجه به ارزش بالای گریزمان در خط حمله اتلتیکو مادرید و بندی 100 میلیون یورویی که برای آزادسازی‌اش در نظر گرفته شده، تیمی که در حال حاضر به دنبال جذب او باشد باید حداقل 200 میلیون یورو هزینه کند.

درحال حاضر تنها باشگاه بارسلونا می‌تواند این رقم را پرداخت کند چرا که آنها با فروش نیمار می‌توانند پولی هنگفتی را کسب کنند و بازیکن فرانسوی اتلتیکو مادرید گزینه خوبی برای جایگزینی اوست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز