خبرگزاری کار ایران

میزبانی بزرگ بعد از نیم قرن

سپید - سیاه؛ اولین جدال 6 امتیازی لیگ هفدهم

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۷۵۵

سپیدرود و سیاه جامگان یک دیدار حساس را مقابل هم برگزار می کنند.

به گزارش ایلنا، هفته دوم رقابت های لیگ برتر امشب آغاز می شود و در یکی از حساس ترین بازی ها دو تیم سپیدرود رشت و سیاه جامگان مشهد در ورزشگاه دکتر عضدی به مصاف هم می روند.

شاگردان علی نظر محمدی برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر در خانه خودی میزبان خواهند بود و به دنبال این هستند تا اولین امتیاز و اولین برد خود را هم دشت کنند. آنها در هفته نخست در تهران با نتیجه 2-1 به نفت نگون بخت باختند.

سیاه جامگان هم با اکبر میثاقیان به دنبال این هستند تا همچنان بدون شکست باقی بمانند. آنها در هفته اول در خانه خود مقابل تیم قدرتمند ذوب آهن به تساوی دو بر دو رضایت دادند و حالا مقابل یم تازه لیگ برتری شده سپیدرود قرار می گی رند.

خیلی از کارشناسان با توجه به آمار و ارقام و از روی کاغذ و با توجه به سبقه دو تیم؛ هر دو را جزو مدعیان سقوط می دانند. تیمهایی که احتمالا فانوس به دست خواهند بود و به همین دلیل هم اهمیت این مسابقه بالا می رود. از الان باید کفت شاهد اولین جدال شش امتیازی  لیگ هستیم. هر امتیاز این دیدار ممکن است در پایان فصل سرنوشت ساز باشد.

باید دید در این مسابقه تجربه میقثاقیان می چربد یا جوانی نظر محمدی در کنار شور هواداران سرخپوش سپیدرود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز