خبرگزاری کار ایران

گل محمدی: فردا ما هوادار داریم و پرسپولیس ندارد/ گروسیان فرصت جبران دارد/ پای تعهدم به تراکتور هستم

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۹۸۴

سرمربی تراکتورسازی گفت: برخی صحبت‌های حاشیه‌ساز حرف دشمنان تراکتور است و من هیچ مشکلی برای ادامه حضورم در تراکتور ندارم و تا آخرین لحظه پای تعهدم به این تیم ایستادم.

به گزارش ایلنا، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی‌های تراکتور و پرسپولیس همیشه پر گل و جذاب بوده و فکر می‌کنم بازی فردا هم یک بازی تماشاگرپسند باشد. مشکلاتی در خط دفاعی داریم اما به‌هرحال شرایط خوبی داریم. هفته قبل با تمام شایستگی‌هایی که تیم ما داشت شکست خوردیم ولی ازلحاظ روحی روانی روی بچه‌ها کار کردیم.

 وی در ادامهافزود: بچه‌ها آمادگی این را دارند که مقابل قهرمان فصل قبل بازی کنند. پرسپولیس تیمش را برای فصل جدید تقویت کرده است ولی چیزی که ما برای فردا داریم و ان ها ندارند بحث هواداران است که می‌توانند به‌عنوان یار دوازدهم کمک حال ما باشند و امیدوارم ما هم شرمنده آن‌ها نشویم.
 
سرمربی تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: عشوری دوباره مصدوم شده است ولی مصدومیتش بیش از یک هفته طول نمی‌کشد. بازیکنان جوانی به تیم ما اضافه شدند که نبود تجربه هفته قبل برای ما مشکل‌ساز شد ولی باید به آن‌ها فرصت دهیم و آن‌ها هم باید از این فرصت استفاده کنند. بازیکنان جوان با شناخت بیشتر از هم می‌توانند بهتر شوند.
 
گل محمدی تصریح کرد: تیم فصل اول ما مشکلاتی خواهیم داشت ولی برای نیم فصل دوم این بازیکنان جوان باتجربه می‌شوند و علاوه بر آن می‌توانیم تیم را تقویت کنیم و بازیکنان دیگری نیز بهره‌مند شویم.
 
وی تأکید کرد: بازیکنان ما معتقد هستند که هواداران در بازی فردا نتیجه را به سود ما تمام می‌کنند و به هواداران قول می‌دهم که فردا با تمام توان بازی می‌کنند و برای موفقیت تیم تمامی تلاش خود را به کار می‌گیرند.
 
سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: امیدوارم فردا بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و با دست‌پر زمین مسابقه را ترک کنیم. مصدومیت هادی محمدی و عارف آغاسی کار ما را در خط دفاعی سخت کرد.
 
گل محمدی اظهار داشت: ما به گروسیان اعتماد داریم و فرصت خوبی برایش ایجادشده که به‌عنوان یک دروازه بان درجه اول خودش را در فوتبال ایران مطرح کند. او انگیزه زیادی دارد و این فرصت را دارد که اشتباه بازی اول را جبران کند و ما از اعتماد کردن به جوان‌ها نمی‌ترسیم.
 
وی گفت: شرایط ما در حال حاضر هم سخت است ولی نباید به خاطر این شرایط سخت کار را ادامه ندهیم. ما آمدیم تا کار کنیم و این شرایط با تلاش زیاد می‌تواند به شرایط عادی تبدیل شود.
 
سرمربی تیم تراکتورسازی تصریح کرد: خوشحالم که در تیمی هستم که قدر زحمات ما را می‌دانند و مطمئن باشید روزهای خوب نزدیک است و می‌خواهم همه از بازیکنان جوان حمایت کنند تا این بازیکنان در آینده باعث افتخار ما باشند.
گل محمدی تصریح کرد: در تمامی بازی‌ها چیزی که برای ما مهم است گل نخوردن است و با بازیکنان خلاقی که در خط جلو داریم می‌توانیم موقعیت‌سازی کنیم و به گل برسیم ولی در ابتدا باید کم‌اشتباه باشیم و فرصت گلزنی به حریف ندهیم. 
وی تأکید کرد: یک کلاس حرفه‌ای 10 روز برگزار می‌شود که عدم شرکت در این کلاس مانع حضورم روی نیمکت در آسیا می‌شد که یکی دو جلسه در تمرینات حضور نداشتم که روز ریکاوری تیم بود. برخی صحبت‌های حاشیه‌ساز حرف دشمنان تراکتور است و من هیچ مشکلی برای ادامه حضورم در تراکتور ندارم و تا آخرین لحظه پای تعهدم به این تیم ایستادم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز