خبرگزاری کار ایران

ادعای سایت کونترا؛ شجاعی و حاج صفی به خاطر شادی مردم ایران برابر مکابی بازی می‌کنند!

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۰۱۵

در شرایطی که پانیونیوس با انتشار بیانیه‌ای از خواسته خود برای حضور دو بازیکن ایرانی‌اش برابر مکابی خبر داده، این دو بازیکن اکنون در شرایط عجیبی برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حضور احتمالی مسعود شجاعی و احسان حاج صفی در دیدار لیگ اروپا برابر مکابی رژیم صهیونیستی به اتفاق عجیب امروز فوتبال ایران تبدیل شده است.

غیبت این دو بازیکن در حالی که در بازی رفت با موضعی از سوی باشگاه پانیونیوس همراه نبود، اکنون با توجه به شکست این تیم و شانس جبران نتیجه و صعود به مرحله بعدی با درخواست مسوولان باشگاه برای تعهد به قرارداد و همراهی این تیم همراه شده است.

اتفاقی که با توجه به مشکلات موجود سیاسی ایران و رژیم صهیونیستی می‌تواند مهمترین چالش پیش روی دو بازیکن ایرانی این تیم تلقی شود. 

سایت کونترا در گزارشی در این زمینه با اشاره به مشکلات سیاسی ایران و رژیم صهیونیستی و در ادامه درخواست باشگاه پانیونیوس از احتمال حضور این دو بازیکن در بازی برگشت برابر مکابی خبر داده است. در بخشی از این گزارش با اشاره به اینکه مردم ایران حساسیت زیادی روی رژیم صهیونیستی دارند از انگیزه بالای این دو بازیکن برای موفقیت برابر این حریف و شاد کردن مردم ایران خبر داده است. اتفاقی که می‌تواند پانیونیوس با بهره گیری از پتانسیل آن شکست یک بر صفر را جبران کرده و شانس صعود به مرحله بعدی را افزایش دهد.

با این حال باید دید این دو بازیکن ملی‌پوش ایرانی در نهایت چه تصمیمی در خصوص این خواسته باشگاه پانیونیوس خواهند گرفت و آیا مجاب به بازی برابر مکابی خواهند شد یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز