خبرگزاری کار ایران

منصوریان: به استادیوم بیایید و رونمایی از استقلال منصوریان را ببینید/ مخالف حضور بازیکنان در تیم امید نبودم

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۱۹۴

سرمربی استقلال گفت: از هواداران می‌خواهم به ورزشگاه بیایند و آرامش و حوصله به خرج داده تا استقلال مورد علاقه منصوریان را رونمایی کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علیرضا منصوریان با حضور در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: در ابتدا جا دارد  ولادت امام رضا (ع) را تبرک بگویم. در مورد شرایط تیم فقط می‌توانم بگویم در بهترین فرم خودمان به مصاف استقلال خوزستان می‌رویم و از نظر شرایط روحی و بدنی و تاکتیکی در بهترین شرایط هستیم و آماده برگزاری یک دیدار خوب خواهیم بود.

وی با اشاره به احتمال بازی کردن جباری در دیدار فردا گفت: مجتبی جباری در شرایط بدنسازی فصل را با ما شروع کرده  است. همیشه بازیکنان بزرگ دنیا که یک دهه بازی را پشت‌سر می‌گذارند، مصدومیت‌هایی همراهشان بوده و طبیعی است ولی مجتبی در چهار سال اخیر در قطر شرایط خوبی داشته و در تلاشیم تا از نظر بدنی هم او را آماده کنیم. او یکی از بهترین نفراتمان است و فردا در هر دقیقه از بازی که بتوانم او را به میدان می‌فرستم و در انتظار این هستم که در آینده نزدیک او بتواند بازی‌های پشت سر هم برای ما بازی کرده و به ما کمک کند. تجربه. هدف. ما برنامه‌ریزی دقیقی روی جباری داریم و از لحاظ پرستیژ و رهبری برای تیم ما مفید است و به تیم ما کمک خواهد کرد.

وی در مورد غایبان تیمش برای این دیدار گفت: سه بازیکن محروم که به تیم ما برگشتند و اگر کادرفنی تشخیص بدهد کار را در ترکیب اصلی شروع می‌کنند. پادوانی مصدوم است و از دیروز شروع کرده به دویدن و فرشید اسماعیلی و باقری بعد از بازی به تمرینات اضافه خواهند شد. امید ابراهیمی زیر نظر گروه پزشکی تمرینات بدنسازی انجام می‌دهد و هرزمان آماده شود در اختیار ما خواهد بود. این 4 بازیکن در فهرست 18 نفره ما نیستند و سایر نفرات مشکلی ندارند.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه با اشاره به اتفاقات فصل گذشته گفت: در مورد مسائل هفته پیش صحبتی ندارم و حتی فکر کردن به آن هم اذیتم میکند. احساس می‌کنم این موضوع یک اتفاق بود و امیدوارم دیگر تکرار نشود. از هواداران می‌خواهم به ورزشگاه بیایند و آرامش و حوصله به خرج داده تا استقلال مورد علاقه منصوریان را رونمایی کنیم. استقلالی را رونمایی کنیم که بازی مالکانه، حمله پی در پی و هجومی را از آن ببینند. ما در جذب بازیکنان دقت عمل بازیکنانی جذب کردیم که هوادار از او خاطرات خوب دارد روش تاکتیکی فوتبال زیبا که مورد نظر کادرفنی  و هوادار است به خوبی پیاده شود. برای همین از همه هواداران دعوت می‌کنم تا به  استادیوم بیایند.

وی با اشاره به استقلال خوزستان عنوان کرد: جا دارد خوشامد بگویم به دوست خوبم ویسی. تیم خوبش استخوان بندی اصلی تیم قهرمان دو فصل قبل را حفظ کرده است. کولیبالی، نصاری، دورقی به تیم برگشته و تنها سه بازیکن به نام‌های زهیوی، طیبی و بیت سعید از آنها جدا شده‌اند. تیم قدرتمندی است و در بازی قبل  در گرمای شدید کیفیت بالای خودش را نشان داد. ما این تیم را به خوبی میشناسیم و هدفمان را میدنیم. و با فوتبال زیبا تلاش می‌کنیم 3 امتیاز را نگه‌داریم.

منصوریان با اشاره به بازی نکردن 3 بازیکن امید این تیم در دربی امیدها اظهار داشت: این موضوع به دلیل مخالفت من نبود بلکه آنها تا زمان شروع بازی هنوز از محرومیت در نیامده بودند و در زمان بازی بود که حکم جدید اعلام شد. تیم امید یا تیم ب ما زیر نظر نوازی شرایط خوبی را طی می‌کند. این تیم در پوست اندازی خود قرار دارد و بازیکنان زیر 18 سال و زیر 20 سال برایش جذب کردیم. نوازی این تیم را با درایت کافی رهبری میکند و بعد از این بازی هم  به عنوان یکی از اعضای کادرفنی بزرگسالان اضافه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز