خبرگزاری کار ایران

صنعت نفت به استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی ملحق شد

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۲۰۷

قراراد همکاری موسسه مالی و اعتباری کوثر و موسسه فرهنگی، ورزشی صنعت نفت آبادان امضا شد.

به گزارش ایلنا، ورزشی صنعت نفت آبادان با حضور دکتر رضایی، مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری کوثر و مهندس علی عیسی زاده، مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی صنعت نفت آبادان، قرارداد همکاری این ٢موسسه امضا شد.

دکتر عیسی رضایی، مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری کوثر با حضور در جمع بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ضمن تبریک برد این تیم مقابل استقلال اظهار کرد: یکی از علتهای حضور ما در فوتبال، رهنمودهای آقای کمالوند بوده است.

وی در همین خصوص افزود: بدون شک شور و نشاط حاصل از فوتبال یک سرمایه عظیم ملی است.

رضایی خطاب به بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت گفت: شما سربازان ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه هستید و ما هم در این مسیر پشتیبان شماییم.

وی اضافه کرد: پیش از شروع لیگ برتر با توجه به شناختی که از روحیات مردم آبادان داشتم به آقای کمالوند گفتم که بدون درنگ صنعت نفت را انتخاب کند.

این فعال حوزه اقتصادی خاطرنشان کرد: امیدوار هستم که با حمایت ما و همدلی بازیکنان و مربیان صنعت نفت، جایگاه خوبی را در لیگ برتر کسب کنید.

فراز کمالوند، سرمربی صنعت نفت نیز در این نشست اظهار کرد: امیدوارم که این همکاری با موسسه کوثر، تاثیرات مالی و معنوی خوبی برای تیم داشته باشد.

وی در همین خصوص افزود: در روزهای صعود تراکتورسازی به لیگ برتر، بعد از لطف خدا، این موفقیت را مدیون حمایت دکتر رضایی بودیم.

کمالوند گفت: همه ما باید کاری کنیم تا موسسه کوثر در آبادان و برای مردم این شهر شناخته شود و در نهایت سود این حمایت نصیب تیم فوتبال صنعت نفت شود.

وی افزود: در روزهای انتخاب تیم برای لیگ برتر جاری، دکتر رضایی تاکید زیادی داشت که هدایت صنعت نفت را برعهده بگیرم و از این انتخاب بسیار خوشحالم.

در آیین ثبت این قرارداد احدعلی بخشی، مشاور مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری کوثر نیز حضور داشت.

موسسه مالی و اعتباری کوثر حامی مالی تیمهای پرهوادار ایران یعنی صنعت نفت آبادان، استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز