خبرگزاری کار ایران

سه امیتاز باارزش میثاقیان از رشت؛

سپیدرود رشت 1 - 2 سیاه جامگان؛ پایان شکست ناپذیری سپیدرود در عضدی

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۲۶۹

شاگردان علی نظرمحمدی در ورزشگاه عضدی متحمل شکست شدند تا دومین هفته لیگ برتر را هم با شکست پشت سر بگذارند.

به گزارش ایلنا، دو تیم سپیدرود رشت و سیاه جامگان مشهد از ساعت 21 در چارچوب رقابت های هفته دوم لیگ برتر به مصاف هم رفتند و سیاه جامگان موفق شد در دقیقه 17 با گلزنی کیوان امرایی از سپیدرود پیشی بگیرد. این دیدار با تمام اتفاقاتی که داشت و حملات دو تیم با همین نتیجه در نیمه اول به پایان رسید.

نیمه دوم اما با فشار بی امان حملات سپیدرود آغاز شد. حسین کعبی از اوایل نیمه دومی به میدان آمد تا فاز حملات سرخپوشان از سمت راست شکل بگیرد. سپیدرود هرچقدر حمله کرد به در بسته خورد و ضربه آکروباتیک میعاد یزدانی هم راه به جایی نبرد.

در این نیمه باتوجه به حملات سپیدرود، سیاه جامگان بود که بازهم به گل رسید و روی ضد حمله و فرار از کناره‌ها توپ به بازیکن تازه وارد پیام ملکیان رسید و او هم با شوتی دقیق و تمام کننده برای دومین بار دروازه سپیدرود را گشود.

این گل زیاد ماندگار نبود و خطای مدافع سیاه جامگان روی پویا نزهتی موجب شد تا ضربه پنالتی برای سپیدرود شکل بگیرد. سهیل حق شناس که چند دقیقه‌ای از حضورش در زمین بازی می‌گذشت این پنالتی را گل کرد اما بی فایده بود زیرا پس از این گل سپیدرود هرچقدر حمله کرد سودی در پی نداشت و سرخپوشان سه امتیاز این بازی را به شاگردان اکبر میثاقیان واگذارکردند.

دومین شکست سپیدرود در لیگ برتر موجب شد تا آنها به روند شکست ناپذیری در ورزشگاه خانگی‌شان پایان بدهند.

داوران: رضا عادل – علی اکبر عظیم پور – علی اکبر نوری – علی اصغر مومنی – ناظر: حسین نجاتی

ورزشگاه: شهید عضدی رشت

اخطار:

کارت زرد: میعاد یزدانی از سپیدرود( دقیقه 28)، مصطفی احمدی از سیاه جامگان (دقیقه 45)، سید محمد میری(دقیقه 71)

 

شرح گل:

سپیدرود رشت صفر/ سیاه جامگان یک: دفع توپ اشتباه مدافعان سپیدرود موجب شد تا کیوان امرایی در دقیقه 17 اولین گل سیاه جامگان را در این دیدار را به ثمر رساند.

سپیدرود رشت صفر/ سیاه جامگان دو: پیام ملکیان با توجه به ده دقیقه مانده با پایان این بازی با شوتی دقیق دروازه سپیدرود را بازکرد.

سپیدرود رشت یک / سیاه جامگان دو: سهیل حق شناس دقیقه 82 از روی نقطه پنالتی برای اولین بار دروازه سیاه جامگان را گشود.

سپیدرود رشت 1 - 2 سیاه جامگان؛ پایان شکست ناپذیری سپیدرود در عضدی

ترکیب سپیدرود رشت:

سیدمحمدحسینی، هادی موسوی، سیدمحسن حسینی، مهرداد جماعتی، میلاد قربانزاده (حسین کعبی، 49)، پویا نزهتی، محمد میری (حق شناس، دقیقه78)، میثم فردوسی، غلامرضا رضایی (حسین ابراهیمی، دقیقه64) ، میعاد یزدانی و عماد میرجوان

 

سپیدرود رشت 1 - 2 سیاه جامگان؛ پایان شکست ناپذیری سپیدرود در عضدی

ترکیب سیاه جامگان:

محمد ناصرى، یوره چلاک، محسن آقایى، کریم احمدى، احسان پیرهادى (محمد پناهی، 58)، مصطفى احمدى، حسین بادامکى، رضا شربتى، روح الله سیف اللهى، پیام ملکیان، کیوان امرایى (ایوان یرکوویچ، 66)

 

دقایق حساس:

دقیقه 17: ضربه سر خطرناک بادامکی از بالای دروازه سپیدرود به بیرون رفت.

دقیقه 27: با پاسکاری زیبای بازیکنان سپیدرود و فشار حملات بی امان پس از دریافت گل اول ضربه خطرناک میرجوان پس توسط دروازبان حریف روانه کرنر شد.

دقیقه 38: باز هم کار تیمی دستور کار بازیکنان سپیدرود قرار گرفت و ضربه پرقدرت مهرداد جماعتی به تیرک دروازه برخورد کرد اما پیش از این دارو مسابقه خطای آفساید را اعلام کرده بود.

دقیقه 42: ضربه ایستگاهی توسط سیف اللهی سوی دروازه سپیدرود روانه شد که این ضربه به راحتی در اختیار حسینی قرار گرفت.

دقیقه 54: ارسال به درون محوطه سیاه جامگان پس از برخورد به بازیکنان سپیدرود به اوت رفت.

دقیقه 62: شوت محکم بادامکی با اختلاف از دروذازه سپیدرود راهی اوت شد.

دقیقه 65: ارسال درون محوطه جریمه سیاه جامگان از روی نقطه کرنر توسط با ضربه آکروباتیک میعاد یزدانی همراه شد اما ضربه خطرناک این بازیکن به نوک انگشتان ناصری برخورد کرد و به کرنر رفت.

دقیقه 76: سیاه جامگان پس از چند دقیقه اقدامی جدی برای رسیدن دروازه سپیدرود انجام داد و شوت دقیق برکوویچ با واکنش حسینی به ضربه کرنر برای سیاه جامگان تبدیل شد.

دقیقه 86: فشار حملات سپیدرود در این دقایق زیاد شده و آنها برای به تساوی کشیدن این بازی تلاش می‌کنند. ضربه کرنر سپیدرود ارسال شد اما این توپ در اختیار ناصری قرار گرفت.

دقیقه 87: شوت بی دقت بادامکی با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 90: ضربه پرقدرت نزهتی از بالای دروازه سپیدرود راهی اوت شد.

 

حواشی:

بازسازی و تجهیز این ورزشگاه تا لحظات منتهی به آغاز بازی در حال انجام بود که مورد واکنش تیم میهمان قرار گرفت.

تنها محروم این مسابقه عباس دهقانی، مربی سیاه جامگان بود.

علی نظرمحمدی، سرمربی سپیدرود رشت همانند دیدار گذشته برابر نفت تهران از کنار زمین با فریادهای بلند به بازیکنانش نکات مورد نظر را گوشزد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز