خبرگزاری کار ایران

اشتباهات داوری همیشه به ضرر تراکتورسازی؛ از هند حاج‌صفی تا هند صادق محرمی + ویدیو

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۴۸۷

اشتباه روز گذشته داور دیدار تراکتورسازی - پرسپولیس یادآور اشتباه فاحش محسن ترکی در دیدار این تیم مقابل استقلال در لیگ یازدهم بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، روز گذشته در دیدار تراکتورسازی - پرسپولیس هنگامی که در یک موقعیت محمد ابراهیمی قصد داشت دروازه پرسپولیس را باز کند، صادق محرمی با دست مانع این اتفاق شد و این خطا از چشم داور مسابق دور ماند تا یک پنالتی و احتمالا یک اخراج به زیان پرسپولیس گرفته نشود و این تیم 2 بر یک پیروز بازی باشد.

این اشتباه داور یادآور اشتباه تاریخی محسن ترکی در دیدار تراکتورسازی - استقلال در هفته‌های پایانی فصل یازدهم بود که در آن دیدار هم سرخپوشان تبریزی میزبان بودند و 3 امتیاز این مسابقه نقش حیاتی برای قهرمانی آنها در لیگ برتر داشت.

در دقایق ابتدایی بازی روی یک صحنه توپ به دیرک دروازه بدون دروازه‌بان تراکتورسازی برخورد کرد و داور به گمان اینکه احسان حاج‌صفی با دست مانع ورود توپ به دروازه شده است، علاوه بر اعلام یک ضربه پنالتی به سود استقلال، هافبک ملی‌پوش تراکتورسازی را هم از زمین مسابقه اخراج کرد.

آن تصمیم ترکی که بعدها مشخص شد اشتباه بوده است، تاثیر زیادی روی روند بازی گذاشت و اجازه باقی ماندن تراکتورسازی در کورس قهرمانی را نداد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز