خبرگزاری کار ایران

چینی: از روی نیمکت دیدم که یقه قربانی در دست مدافع حریف بود!

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۵۵۴

مربی استقلال تهران در پایان بازی برابر استقلال خوزستان به عملکرد داوری انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، علی چینی پس از تساوی استقلال تهران برابر استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی در جمع خبرنگاران گفت: نمی‌دانم چجوری نمی بینند. ما از روی نیمکت دیدیم که یقه پیراهن قربانی چنان کشیده شده پیراهن در حال پاره شدن بود! چه اتفاقی باید رخ بدهد که داور پنالتی بگیرد؟ ولی در هر حال گله ای نیست و ان شاء الله بازی های بهدی بازیکنان تلاش می کنند که به امید خدا بتوانیم روند خوبی را داشته باشیم.

یک امتیاز استقلال در دو بازی ابتدایی لیگ برتر موجب شده تا هواداران این تیم به دنبال تسریع در روند نتیجه گیری آبی ها باشند، چینی در این خصوص اظهار داشت: تماشاچی چون سالیان سال پشتوانه این تیم بوده حق دارد. تیم محبوبشان استقلال است و نزدیک به 20، 30 میلیون هوادار استقلال وجود دارند. هوادار حق دارد اما ما با حوصله کارمان را انجام می دهیم. قطعا علاقه داریم از هفته اول پیروز بازی ها باشیم ولی بازی اول شرایطی پیش آمد و بازی دوم هم که این اتفاق افتاد. قضاوت باخودتان که این صحنه پنالتی بوده یا نه. دوتا پنالتی صددرصد وجود داشت که اگر اعلام می شد این شرایط به وجود نمی آمد ولی هواداران ما مطمئن باشند که روزهای خیلی خوب در انتظار استقلال است و حرف های زیادی برای گفتن داریم. 

عملکرد مهدی قائدی به عنوان بازیکن تازه وارد و جوان در ترکیب آبی‌ها هرچند به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده بود مورد تشویق فراوان هواداران قرار گرفت، مربی استقلال معتقد است: قائدی بازیکن خیلی قابلی است و ما تک تک بازیکنانی که جذب کردیم با تفکر آقای منصوریان و کادر فنی بوده و به توانایی و تکنیک تک تکشان باور داریم. آنها جزو بهریتن های ایران هستند و با حضور آنها استقلال روند رو به رشدش را ان شاء الله ادامه میدهد و اگر مصدومان به شرایط بازی دست پیدا کنند آن موقع ترکیب استقلال تکمیل می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز