خبرگزاری کار ایران

5 چالش جدی نیمار در پاری سن ژرمن؛ از توپ طلا تا رهبری در فرانسه

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۵۶۰

ستاره تازه وارد پاریسی‌ها با چندین چالش در تیم جدیدش در ادامه مواجه خواهد بود.

به گزارش ایلنا، پیشنهاد پر زرق و برق پاری سن ژرمن برای خرید ستاره برزیلی به واقعیت تبدیل شد و در عین ناباوری نیمار با عقد قراردادی 5 ساله راهی پاری سن ژرمن شد تا ضمن رقم زدن گرانقیمت ترین انتقال تاریخ فوتبال در جهان حالا که زیر سایه مسی قرار ندارد با چالش های جدی رو به رو شود:

1. تلاش و کوشش یا غرق در پول و اموال

نیمار با پرداخت 222 میلیون یورو از طرف پاری سن ژرمن برای بند آزادسازی‌اش به گرانقیمت ترین فوتبالیست تاریخ لقب گرفت اما آیا او و کفش هایش میتوانند اتفاق خاصی را روی چمن انجام دهند یا نیمار پشت این پول و اموال زیاد پنهان می‌شود؟.

2. نیمار رهبر می‌شود؟

نیمار در سایه چتر بهترین بازیکنان جهان در بارسلونا هیچ موقع نمی‌توانست اینگونه استعدادهایش را پرورش بدهد و در پاری سن ژرمن دیگر لیونل مسی در کار نیست تا به نیمار کمک کند و او به عنوان یک ستاره خوب شاید وظیفه رهبری را به دوش بکشد.

3. پایان دادن به شگفتی‌ها در لوشامپیونه

پس از قهرمانی موناکو در فصل گذشته لیگ برتر فرانسه این بار پاری سن ژرمن سعی می‌کند با حضور نیمار به تخت سلطنت فرانسه بازگردد آنها که 6 قهرمانی در در لوشامپیونه دارند با ستاره برزیلی دنبال اهداف جذابتری هستند.

4. موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا

رویای ناصر الخلیفی، مالک باشگاه پاری سن ژرمن و اینکه او پول زیادی را در این باشگاه سرمایه گذاری می‌کند موفقیت در لیگ قهرمانان اروپاست. نیمار که به همراه بارسلونا فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا را تا مرحله نیمه نهایی ادامه داد باید برای مالک قطری خوش بدرخشد و این امر را میسر کند.

5. کسب توپ طلا

با اینکه طی چند سال اخیر توپ طلا بین رونالدو  و مسی رد و بدل شده حال نیمار دوسانتوس این فرصت را دارد که خود را به عنوان بهترین بازیکن جهان معرفی کند. یکی از دلایلی که او با PSG قرارداد امضا کرده این است که بتواند مسیری آزاد در مبارزه برای توپ طلایی داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز