خبرگزاری کار ایران

عملکرد عجیب دروازه‌بان گسترش/ وقتی دخسوس به اندازه 11 بازی گل می‌خورد

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۵۹۶

دروازه‌بان گسترش فولاد فصل گذشته 11 بازی طول کشید تا 7 بار دروازه‌اش باز شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با شکست 3 بر صفر روز گذشته گسترش فولاد مقابل ذوب‌آهن و با توجه به 4 گلی که این تیم در هفته نخست مقابل پارس جم دریافت کرده بود، رکورد 7 گل خورده در 2 بازی برای آنها به ثبت رسید.

فرناندو دخسوس، دروازه‌بان برزیلی این تیم که در دو فصل اخیر بهترین عملکرد را در لیگ برتر داشته، آمار عجیبی در دو بازی فصل جدید از خودش به نمایش گذاشته و با چیزی که از او به یاد داریم همخوانی ندارد.

این دروازه‌بان در کل لیگ پانزدهم 14 گل (دو برابر گل‌های خورده او در دو بازی) دریافت کرده بود و و در فصل گذشته هم 11 هفته طول کشید تا 7 گل بخورد.

نکته جالب توجه در مورد او کلین شیتش در 2 هفته اول فصل قبل بود و در فصل پانزدهم هم با وجود دو دیدار سخت مقابل سپاهان و پرسپولیس در دو هفته ابتدایی، تنها یک گل از سرخپوشان دریافت کرد.

دلیل عملکرد ضعیف این دروازه‌بان در فصل جدید مشخص نیست و باید دید تا چه زمانی این آمار ضعیف ادامه پیدا می‌کند.

گسترشی‌ها در هفته سوم میزبان سپیدرود رشت هستند که در 2 بازی 2 گل به ثمر رسانده است و شاید موقعیت خوبی برای شروع کلین‌‌شیت‌های دخسوس باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز