خبرگزاری کار ایران

اعتراف دروازه‌بان استقلال خوزستان: داور پنالتی استقلال تهران را ندید

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۶۴۰

دروازه‌بان استقلال خوزستان از شرایط بازی روز گذشته مقابل آبی‌های تهرانی می‌گوید.

وحید شیخ ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص تساوی مقابل استقلال تهران در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: خدا را شکر که تلاش‌مان نتیجه داد و دست خالی از بازی خارج نشدیم. از ابتدا می‌دانستیم بازی سختی داریم و هدف‌مان هم از اول گل نخوردن و در صورت امکان به گل رسیدن بود. در مجموع فکر می‌کنم یک امتیاز از استقلال در ورزشگاه آزادی گرفتن کار کم ارزشی نیست.

وی افزود: بازی خیلی سختی بود و استقلال مهره‌های هجومی زیادی در اختیار داشت که هر کدام می‌توانستند ستاره یک تیم باشند و در این تیم جمع شده‌اند. فشار زیادی روی دروازه تحمل کردیم ولی با تلاش بچه‌ها از مهاجمان و هافبک‌ها که در کار دفاعی شرکت می‌کردند گرفته تا مدافعان تیم توانستیم دروازه‌ را مقابل این تیم بسته نگه‌داریم.

دروازه‌بان استقلال خوزستان در مورد دومین کلین‌شیت خود و اینکه تنها تیم بدون گل خورده لیگ برتر هستند گفت: خدا را شکر می‌کنم و واقعاً اتفاقی بهتر از کلین‌شیت برای یک دروازه‌بان در فوتبال وجود ندارد. دو دیدار سخت مقابل استقلال و تراکتورسازی داشتیم ولی خدا کمک کرد تا دروازه‌مان بسته بماند. این موضوع تدابیر کادرفنی و تمرینات و تاکتیک‌هایی است که برایمان در نظر می‌گیرند.

شیخ‌ویسی با اشاره به بازی نکردن بیت‌سعید در این دیدار عنوان کرد: فکر می‌کنم دلیل بازی نکردن بیت‌سعید شناخت بچه‌های ما از او باشد وگرنه یکی اتز بهترین بازیکنان لیگ برتر است و آینده درخشانی در استقلال خواهد داشت. خوشحالم که به او بازی نرسید چرا که کار سختی مقابلش داشتیم.

وی در مورد بازیکنان هجومی استقلال هم گفت: در این بازی علی قربانی خیلی خط دفاع را آزار داد و مهاجم خوبی است. مهدی قائدی هم زمانی که به بازی آمد حرکات عجیب و غریبی از خودش نشان داد و مشخص شد استعداد خوبی دارد و امیدوارم قدر خودش را بداند. جباری هم در دقایق پایانی بازی به زمین آمد و بازی مقابل او برایم افتخار بود. در کل روز سختی مقابل این تیم داشتیم.

دروازه‌بان استقلال خوزستان در مقایسه خط حمله استقلال و تراکتورسازی عنوان کرد: هر دو بازی برایمان سخت بود. در بازی با تراکتورسازی موقعیت بیشتری در اختیار حریف قرار گرفت ولی بازی با استقلال سازماندهی دفاعی مستحکم‌تر بود و کمتر اجازه موقعیت‌سازی به آنها دادیم.

شیخ ویسی در پایان با اشاره به دو صحنه مشکوک به پناتی در محوطه جریمه گفت: صحنه مربوط شهباززاده که مطمئنم پنالتی نبود ولی صحنه علی قربانی به نظرم می‌توانست خطا باشد. هرچند اگر پنالتی هم می‌شد مشخص نبود وارد دروازه شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز