خبرگزاری کار ایران

لقب سرطلایی را به لقب ۳۰ ثانیه ترجیح می‌دهم

مرادمند: دیگر چنین شکستی از سپاهان نخواهید دید/ خوشحالم به قولی که دادم عمل کردم

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۶۷۰

مدافع پدیده از پیروزی پرگل این تیم مقابل سپاهان می‌گوید.

محمدحسین مرادمند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی پرگل مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و با توجه به آنالیز خیلی خوبی که روی سپاهان و تاکتیک این تیم انجام داده بودیم با شناخت کافی نسبت به وظایف‌مان وارد زمین شدیم و به خوبی جواب بازی خوب‌مان را گرفتیم.

وی در مورد قولش برای گلزنی به سپاهان گفت: خدا را شکر که خیلی زود در همان ثانیه‌های ابتدایی بازی توانستم گلزنی کنم و طبق قولی که داده بودم خوشحالی نکردم. من علاقه زیادی به گلزنی دارم و تاکید سرمربی تیم هم روی نفوذ مدافعان در کرنرها و ضربات ایستگاهی است که این فرصت را در اختیار من قرار می‌دهد.

مرادمند با اشاره به لقبی که تماشاگران پدیده برایش ساخته‌اند عنوان کرد: من لقبی که از ابتدا در مشهد به عنوان حسین سرطلایی برایم ساختند را خیلی دوست دارم و دنبال لقب 30 ثانیه و یک دقیقه و امثال اینها نیستم.

مدافع پدیده با اشاره به شکست سنگین سپاهان در این دیدار عنوان کرد: سپاهان همیشه حتی در روزی که ضعیف باشد هم سپاهان است و نمی‌شود برد شیرین ما را به ضعف این تیم ربط داد. مطمئن باشید تا پایان فصل دیگر چنین نتیجه‌ای از سپاهان نخواهید دید و می‌توانید بازی بعدی آنها را تماشا کنید تا متوجه شوید به خاطر ضعف آنها این نتیجه رقم خورد یا قدرت تیم ما.

وی در پایان با اشاره به بالا رفتن توقعات از پدیده با این پیروزی گفت: توقع همیشه از ما بالا بوده است و در فصل جدید می‌خواهیم با عملکردی متفاوت با هیمشه در جمع تیم‌های بالای جدول باشیم و رتبه خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز