خبرگزاری کار ایران

نتایج پرسپولیس کار استقلال را سخت کرده

تهدید منتقد بزرگ؛ منصوریان حواسش باشد امسال دیگر پشت او نمی ایستند

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۷۵۶

اگر امسال هم منصوریان تا چند هفته نتیجه نگیرد کار او برای ماندن در استقلال سخت می شود چرا که دیگر نه باشگاه پشت او می ایستد و نه هوادار.

به گزارش ایلنا،حسن روشن در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص بازی استقلال برابر استقلال خوزستان اظهار داشت:خوشبختانه این دو بازی استقلال را ندیدم و نمی توانم نظری در مورد بازی استقلال بدهم.از وقتی بازی های استقلال را نمی بینم ،کم تر حرص می خورم و اینطوری خیلی راحت تر هستم.

وی در ادامه افزود:تا جایی که می دانم نتایج پرسپولیس در این دو هفته کار استقلال را سخت تر کرده و همین مسئله باعث بالا رفتن انتقادات هواداران به استقلال شده است.اگر پرسپولیس هم امتیاز از دست می داد ،کار استقلال این قدر سخت نمی شد و همین اتفاق به استقلال کمک می کرد.

پیشکسوت استقلال در خصوص سرمربی این تیم گفت:منصوریان باید خیلی چیزها را برای هواداران روشن کند.او اگر خیلی از مسائل را تشریح کند ،هوادار هم بیشتر پشتش می ایستد.زمان رایکوف هواداران فقط نمی دانستند دروازه بان تیم ما حجازی است یا رشیدی و تمام ترکیب مشخص بود اما الان ترکیب استقلال مدام تغییر می کند و همین به استقلال آسیب می رساند.

روشن افزود:استقلال فصل قبل هم در چند هفته ابتدایی بازی امتیاز از دست داد که به مشکل خورد.در دو هفته اول که این اتفاق باز هم تکرار شد اما امیدوارم در هفته های بعدی استقلال باز هم امتیاز از دست ندهد.هواداران و باشگاه فصل قبل پشت منصوریان ایستادند اما این فصل اگر باز هم نتیجه نگیرد دیگر پشت او نمی ایستند و این را منصوریان باید حواسش باشد.به هر حال امیدوارم استقلال در هفته های بعدی خوب نتیجه گرفته و از این وضعیت خارج شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز