خبرگزاری کار ایران

کمالوند: به نتیجه بازی پدیده برابر سپاهان فکر نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۹۴۹

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با آماده شدن زمین پیروز، آبادان دارای یک ورزشگاه آبرومند شد.

به گزارش ایلنا، فراز کمالوند بعد از برگزاری نخستین جلسه تمرینی تیمش در زمین چمن پیروز آبادان اظهار داشت: از آقایان دائم الذکر، عیسی زاده و امین فر به خاطر پیگیری ٢ماهه شان برای آماده سازی زمین چمن پیروز تشکر ویژه و خاص دارم.

وی در همین خصوص اضافه کرد: ما دو شب بعد از برگشت از تهران از زمین پیروز بازدید کردیم و آقای امین‌فر مدیر زحمتکش تیم صنعت نفت از ساعت ٦صبح دیروز پیگیر آماده سازی زمین بود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد: می‌شود گفت که بعد از مدتها تیم فوتبال صنعت نفت دارای یک ورزشگاه تمرینی به معنای واقعی آبرومند شده است.

وی با بیان این این موضوع که زمین چمن پیروز در خوزستان بی‌نظیر است، عنوان کرد: باید به این زمین رسیدگی کنیم تا زحمات تیم مهندسی به هدر نرود.

کمالوند در ادامه به بازی پیش روی تیمش مقابل پدیده مشهد اشاره کرد و افزود: پدیده و مربی این تیم را به خوبی می‌شناسم و توجهی به نتیجه هفته دوم این تیم نمی‌کنیم.

وی با بیان این موضوع که برد ٤بر صفر پدیده مقابل سپاهان یک اتفاق بود؛ اضافه کرد: در این بازی دروازه بان جوان سپاهان روز خوبی را پشت سر نگذاشت.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: امیدوار هستیم که با حضور پرشور تماشاگران زردپوش آبادانی، دومین ٣امتیازمان را مقابل پدیده کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز