خبرگزاری کار ایران

تیم ملی والیبال نشسته آلمان جمعه شب وارد ایران می شود

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۰۹۴

تیم ملی والیبال نشسته آلمان برای برگزاری اردوی آمادگی و چند بازی تدارکاتی جمعه شب وارد ایران می شود.

به گزارش ایلنا،مدیر تیم های ملی والیبال نشسته با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: تیم ملی والیبال نشسته آلمان جمعه شب برای برگزاری اردوی آمادگی و چند بازی تدارکاتی وارد ایران خواهد شد و با تیم جوانان و چند تیم باشگاهی مسابقه خواهد داد.

هادی رضایی افزود: تیم جوانان والیبال نشسته، پشتوانه تیم ملی ایران است و به همین دلیل یک بازی تدارکاتی برای این تیم در نظر گرفته ایم. همچنین تیم ملی آلمان چند بازی هم با تیم های باشگاهی انجام خواهد داد.

وی اظهار داشت: تیم جوانان اردوی آمادگی خود را از روز جمعه ۲۰ مردادماه آغاز می کند تا روند آمادگی این تیم ادامه داشته باشد. این تیم از آنجایی که پشتوانه تیم ملی است باید روند آمادگی اش حفظ شود.

مدیر تیم های ملی والیبال نشسته خاطرنشان کرد: برای تیم جوانان چهار اردوی تدارکاتی درنظر گرفته ایم تا ورزشکاران خوب را شناسایی کرده و سایر ورزشکاران نیز روند آمادگی خود را طی کنند. 
وی درباره تیم ملی والیبال نشسته گفت: تیم ملی اردوهای تمرینی خود را از شهریورماه آغاز خواهد کرد. کادر فنی تیم ملی بانوان نیز به زودی معرفی می شود.

 تیم ملی والیبال نشسته آلمان جمعه شب ۲۰ مردادماه وارد ایران شده و تا ۲۹ مردادماه اردوی آمادگی و چند بازی تدارکاتی با تیم جوانان و باشگاهی انجام خواهد داد. این تیم صبح ها تمرین و بعدازظهرها مسابقه خواهد داشت.
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز