خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس نابینایان: مدال طلای صفرزاده یکی از بزرگ ترین اتفاقات سال ۹۶ بود

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۱۱۹

در پی کسب مدال طلای هاجر صفرزاده،سمیه شاعری این مدال را بزرگ ترین اتفاق سال 96 دانست.

به گزارش ایلنا،نایب رئیس بانوان فدراسیون نابینایان و کم بینایان کسب مدال طلای هاجر صفرزاده در مسابقات جهانی پارا دو و میدانی جوانان را جزو بزرگ ترین اتفاقات سال ۹۶ دانست و گفت: توقع کسب مدال را در این رقابت ها نداشتیم.

سمیه شاعری پس از کسب مدال طلای صفرزاده در مسابقات جهانی پارا دو و میدانی جوانان به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: در بازی های پاراآسیایی جوانان امیدوار به کسب مدال توسط هاجر صفرزاده بودیم اما در مسابقات جهانی جوانان تصور نمی کردیم صاحب مدال شود.

وی افزود: اعزام بانوان به این مسابقات اتفاق بزرگی است بویژه در رده سنی جوانان که اتفاق خیلی خوبی بود، اما صفرزاده در دوی ۲۰۰ متر افتخارآفرینی کرد و مدال طلا گرفت. این اتفاق جزو بزرگ ترین اتفاقات سال ۹۶ بود.

نایب رئیس بانوان فدراسیون نابینایان و کم بینایان با بیان این مطلب که دختران در دو و میدانی نابینایان و کم بینایان محدودیت دارند و سالنی برای تمرین ندارند، اظهار داشت: ورزشکاران دختر علیرغم نداشتن سالنی برای تمرین موفق شدند  در مسابقات جهانی افتخارآفرینی کنند. 

وی ادامه داد: فاطمه صفارزاده نیز در ماده پرتاب وزنه رکوردش را جا به جا کرد و از آنجایی که در ماده پرتاب وزنه هیچ رقیبی نداشت و تنها شرکت کننده بود، مدالی به وی تعلق نگرفت. صفارزاده و صفرزاده، پدیده های ما در این مسابقات بودند.

شاعری خاطرنشان کرد: صفرزاده نخستین مدال جهانی پارا دو و میدانی در بخش جوانان را کسب کرد و قدم بزرگی بود، چون در مسابقات دو به جز هاجر تکتاز ورزشکار دیگری نداشتیم. از طرفی صفرزاده در ماده دوی ۴۰۰ متر نیز باید رقابت کند که امیدوارم در این ماده هم موفق باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز