خبرگزاری کار ایران

استقلال در بازی هایش برنامه ندارد

پیشکسوت استقلال:ندیده و نشنیده می گویم حق با قریب است نه افتخاری

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۲۰۱

منصوریان باید برای هر بازی فلسفه و برنامه داشته باشد اما ما این اصل مهم را در بازی های استقلال نمی بینیم.

به گزارش ایلنا، رضا رجبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص شرایط استقلال اظهار داشت: فوتبال اول فلسفه است و بعد استراتژی و تشخیص و بهبود در جریان بازی. الان استقلال فلسفه مشخصی برای بازی‌هایش ندارد. یک روز به دنبال بازی مالکیت توپ است و یک روز هجومی. مشکل این است که برنامه استقلال در هر بازی فرق می‌کند و این اتفاق خوبی نیست.

وی در ادامه افزود: منصوریان بعد از بازی همه چیز را گردن داوری انداخت در حالی که به نظرم باید روی نقطه ضعف‌های تیم خود کار کند تا در بازی‌های بعدی بتواند نتیجه بگیرد. او تا زمانی که فلسفه مشخصی برای تیمش نداشته باشد، نمی‌تواند نتیجه بگیرد.

رجبی در خصوص اینکه باشگاه استقلال در آینده هم از منصوریان حمایت می‌کند گفت: تا زمانی که افتخاری و منصوریان با هم کار می‌کنند شک نکنید که هر دو از یکدیگر حمایت خواهند کرد. این دو خوب هوای همدیگر را دارند در صورتی که گاهی حمایت‌ها به ضرر تیم و باشگاه است.

پیشکسوت استقلال در خصوص دلخوری قریب از باشگاه استقلال و اختلاف با افتخاری گفت: شک ندارم که مقصر در این زمینه افتخاری است. من ندانسته و نشنیده هم می‌گویم حق با قریب است چون او هیچ وقت اصول را برای منافع شخصی‌اش زیر پا نمی‌گذارد و همه او را می‌شناسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز