خبرگزاری کار ایران

رقیب غریبه پرسپولیس با سرنوشت نامعلوم/ برق ثانی یا استقلال خوزستان دیگر؟

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۲۴۰

پارس جنوبی غریبه ای در صدر جدول که آینده اش بر هیچ کس آشکار نیست.

به گزارش ایلنا، سبزپوشان اصفهانی که در هفته دوم رقابتهای لیگ بر‌تر موفق شدند با سه گل از سد گسترش فولاد عبور کنند، برای دیدار جمعه شب خود مقابل تیم پیکان، پنجشنبه ظهر راهی تهران می‌شوند. 

شاگردان امیر قلعه‌نویی تا پیش از سفر به تهران، تمرینات خودشان را در اصفهان برگزار خواهند کرد. تیم ذخیره‌های ذوب آهن دیروز در ورزشگاه ملت با تیم شبه گزارش ایلنا، دو هفته از رقابت‌های لیگ بر‌تر گذشت و نتایج جالبی رقم خورد که ماحصل آن صدرنشینی پارس جنوبی و پرسپولیس بود. 

پرسپولیس در این دو هفته همانگونه که انتظار می‌رفت کار کرده و موفق شده خود را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی معرفی کند. آن‌ها پیش از آغاز رقابت‌ها گمان می‌کردند سپاهان و استقلال سفت و سخت‌ترین رقبایشان باشند. 

اما در واقعیت اتفاق دیگری رخ داد. پارس جنوبی با هدایت مهدی تارتار که تازه وارد هم بوده حالا در کنار پرسپولیس تنها تیمی است که ۶ امتیاز را گرفته و با زدن ۷ گل بهترین خط حمله را دارد و در صدر جدول رده بندی هم قرار گرفته است. 

برانکو اصلا توقع چنین رقیبی را نداشت. رقیبی که توانسته بهتر از سرخپوشان تهرانی هم کار کند. حال باید دید سرنوشت طلایی پوشان چه می‌شود. 

پیش از آن‌ها تیمهایی بوده‌اند که در ابتدای لیگ فوق العاده بودند اما در ادامه به لیگ پایین‌تر سقوط کردند. نمونه این مورد برق شیراز است. تیمی که حالا دیگر وجود خارجی ندارد. 

البته روی دیگر سکه هم هست. استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم غریبه‌ای در صدر جدول بود که خیلی‌ها گمان می‌کردند در صدر جدول جایی نداشته باشند و زود به رتبه‌های پایینی بروند اما آن‌ها سر آخر بالا‌تر از سرخابی‌های پایتخت قهرمان لیگ بر‌تر شدند. 

حالا باید دید پارس جنوبی راه کدام تیم را در پیش می‌گیرد؟ اهین بوشهر مصاف داد و همه بازیکنان این تیم امروز راهی استخر خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز