خبرگزاری کار ایران

آبی ها در وضعیت قرمز/ گسترش بحران در اردوی قعرنشین لیگ

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۲۹۵

گسترش فولاد وضعیت خوبی در لیگ برتر ندارد.

به گزارش ایلنا، دو هفته از رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران گذشت و دو نماینده تبریز از 4 بازی خود تا به اینجا هیچ امتیازی بدست نیاورده اند.

وضعیت تراکتورسازی به خاطر محرومیت این تیم از نقل و انقالات کمی متفاوت است اما گسترش فولاد داستان دیگری دارد. آبی پوشان تبریزی در پنجمین فصل حضور خود با تغییرات زیادی به استقبال رقابت ها آمدند.

گسترش فولاد در لیگ سیزدهم دهم شد. در لیگ چهاردهم رتبه یازده به این تیم اختصاص پیدا کرد. لیگ پانزدهم را گسترش در رده نهم به اتمام رساند و سرانجام در شازدهمین دوره از رقابت ها کمالوند با این تیم به جایگاه هشتمی دست پیدا کرد تا بهترین عنوان آبی پوشان تبریزی به دست بیاید.

در ابتدای لیگ هفدهم انقلاب جالب توجهی در این تیم به وجود آمد. سمندر جای خود را به نصیرزاده داد و کمالوند هم پس از حدود سه فصل جای خود را به لوکا بوناچیچ داد. ستاره های این تیم هم مانند شجاعیان، اسدی، حسینی، باتیستا، شیمبا و ... بار سفر را بستند و نفرات فوق العاده ای جذب نشدند.

آخرین بازیکن جذب شده آندو تیموریان بود که چند دقیقه هم در برابر ذوب آهن بازی کرد و با بازوبند هم موفق نشد کاری انجام دهد.

گسترش در این دو هفته نمایش خیلی پرانتقادی داشته است. آنها 7 گل در دو بازی دریافت کرده اند و بیشترین گل خورده را دارند. شاگردان لوکا در خانه با نتیجه 4-1 به پارس جنوبی باختند و سپس با حساب 3-0 مغلوب ذوب آهن اصفهان شدند.

همین دو نتیجه باعث شد تا خیلی ها از لرزان شدن جایگاه بوناچیچ روی نیمکت گسترش خبر بدهند.  تیم او باید در هفته سوم در خانه به دیدار سپدرود برود. سپ در اهواز مهمان فولاد هستند و در هفته پنجم رو در روی پرسپولیس قرار می گیرند.

آبی پوشان باید هر چه سریع تر وضعیت خود را بهبود ببخشند وگرنه با نزدیک شدن فاصله تیمها هیچ بعید نیست که این تیم برای اولین بار در دوران حضورش در لیگ برتر فانوس به دست شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز