خبرگزاری کار ایران

با بهترین شرایط در آسیا حاضر می‎‌شویم؛

درخشان: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است / هنوز مبلغی را دریافت نکرده‌ایم!

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۳۱۵

سرمربی نفت تهران شانس شاگردان برانکو ایوانکوویچ برای قهرمانی را بالا دانست اما عنوان کرد که در بازی پیش رو برای نمایش گذاشتن بازی قابل قبول در ورزشگاه آزادی ظاهر می‌شوند.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص نتیجه‌گیری نفت تهران در دو هفته ابتدایی لیگ برتر گفت: خدا را شکر شرایطمان بد نبوده و بازیکنان خوب تلاش کردند تا نتیجه مطلوبی کسب کنیم. تلاش بازیکنان نوید این را مید‌دهد که ان شاء الله ما هر هفته هفته به شرایط بهتری دست پیدا کنیم.

نفت تهران با قهرمانی فصل گذشته در لیگ جام حذفی موفق به کسب سهمیه مستقیم جام باشگاه های آسیا شد. درخشان با این وجود اظهار داشت: تا شروع این مسابقات اتفاقات زیادی رخ می‌دهد و تا آن موقع امیدواریم بدنه‌ی تیم را ترمیم کنیم. نیاز به جذب بازیکن در چند پست داریم و امیدواریم تا شروع فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا تیم را تقویت کنیم و با بهترین شرایط در این مسابقات حاضر شویم.

سرمربی نفت تهران حضور سه مدافع سن بالا در لیست بازیکنان نفت را موثر دانست و افزود: مطمئن باشید خط دفاعی خوبی خواهیم داشت و در ادامه بازی‌ها کمک شایانی را از سوی نصرتی، آل نعمه و بنگر شاهد خواهید بود. از شروع لیگ قوی ظاهر شده‌اند و در ادامه هم همینطور خواهند بود. 

نفت تهران در هفته سوم لیگ برتر به مصاف پرسپولیسی می‌روند که زمانی هدایت آن برعهده حمید درخشان بود. سرمربی این تیم پایتختی درخصوص رویارویی شاگردانش برابر شاگردان برانکو ایوانکوویچ گفت: پرسپولیس تیم خوبی را جمع کرده و همچنین باشگاه بزرگی است. 8 بازیکن ملی پوش در این تیم هستند و اردوی تدارکاتی منظمی را برپا کرده که باعث شده آنها از آغاز لیگ جایگاه مناسبی در جدول رده بندی داشته باشند. خریدهای تابستانی دقیقی داشته و از آماده‌ترین تیم‌های حال حاضر است. ما با تیمی بازی داریم که شانس اول قهرمانی است و قطعا بازی قابل قبولی را برابرشان به نمایش می‌گذاریم.

باشگاه نفت در آستانه انحلال بود و شاید آنها این فصل در لیگ برتر حاضر نبودند همین موجب شد تا درخشان در دقیقه 90 هدایت این تیم را برعهده بگیرد. سرمربی نفت دراین باره اظهار داشت: هنوز مبلغی به عنوان دریافتی نداشتیم و امیدواریم هر چه زودتر پول به حساب بازیکنان و کادر فنی واریز شود تا مشکل برطرف شود. اگر مشکل مالی وجود داشته باشد تیم متلاشی می‌شود و روند رو به رشد بازیکنان قطع می‌شود. همچنین امیدوارم آقایان به این مسئله توجه داشته باشند و مشکلات مرتفع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز