خبرگزاری کار ایران

مقایسه کمالوند و بوناچیچ کار درستی نیست

خالقی‌فر: شک نکنید ما و تراکتورسازی از قعر جدول کنده می‌شویم/ خط دفاع ما نباید سیبل انتقادات شود

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۳۱۶

مهاجم گسترش‌فولاد از شرایط این تیم و دو شکست سنگین در ابتدای لیگ برتر می‌گوید.

رضا خالقی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط گسترش فولاد اظهار داشت: متاسفانه دو شکست بد در ابتدای فصل خوردیم و شرایط تیم را یک مقدار با مشکل مواجه کرده است ولی تیم ما خوب است و تغییرات زیادی که داشتیم باعث شده برای بهبود شرایط نیاز به زمان داشته باشیم.

وی افزود: متاسفانه بدشانسی‌هم در این میان گریبانگیر ما شد و شایسته شکست با این نتایج نبودیم. مخصوصاً در بازی با ذوب‌آهن که می‌شد حتی بازی مساوی شود ولی روی غافلگیری گل خوردیم و جریان بازی از دست‌مان در رفت.

مهاجم گسترش‌فولاد در ادامه گفت: امیدوارم در بازی با سپیدرود نوار شکست‌های ما قطع شود و بتوانیم روند نتیجه‌گیری‌مان را شروع کنیم تا یک مقدار از فشار شدیدی که تحمل می‌کنیم خارج شویم و با آرامش بیشتری به ادامه لیگ برتر بپردازیم.

خالقی‌فر در مورد اینکه گفته می‌شود عملکرد کمالوند نسبت به بوناچیچ بهتر بوده است و نباید این سرمربی از گسترشی‌ها جدا می‌شد عنوان کرد:  این مقایسه کلاً مقایسه درستی نیست. ما در زمان کمالوند شرایط خوبی داشتیم ولی بازیکنان باتجربه در آن تیم حضور داشت و شرایط متفاوت بود. بوناچیچ کارنامه مشخصی دارد و با سپاهان به فینال آسیا رسیده و مس کرمان را متحول کرده و در فولاد نتایج خوبی گرفته است. شک نکنید شرایط به این شکل باقی نمی‌ماند.

وی در مورد عملکرد شخصی خودش هم عنوان کرد: وقتی تیم شکست می‌خورد یعنی همه ضعیف بودند و نباید شخص خاصی را سیبل قرار داد یا گفت خط دفاع مقصر است. عملکرد شخصی من هم بد نبوده است ولی وقتی تیم خوب نیست بازیکن هم چنین شرایطی دارد. همه تلاشم را می‌کنم تا در مقابل سپیدرود گلزنی کنم تا هم عملکرد شخصی خودم بهتر شود و هم تیم نتیجه بگیرد. البته نتیجه‌گرفتن تیم برایم مهم‌تر از آمار شخصی خودم است.

مهاجم گسترش‌فولاد در پایان با اشاره به حضور گسترش فولاد و تراکتورسازی در انتهای جدول عنوان کرد: تراکتورسازی هم مثل ما شرایط خوبی ندارد و به دلیل مشکلاتی که در نقل و انتقالات برایش پیش آمده است تغییرات زیادی انجام داده که نیاز به زمان دارد. شک نکنید ما و تراکتورسازی از اعتبار فوتبال تبریز دفاع خواهیم کرد و از قعر جدول کنده خواهیم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز