خبرگزاری کار ایران

به بهانه دیدار استقلال - تراکتورسازی

ناکامی گروسیان یا طلسم استقلال؛ نوار کدام یک قطع می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۵۵۹

دیدار هفته سوم استقلال - تراکتورسازی به ناکامی یکی از دو تیم پایان خواهد داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال و تراکتورسازی که فصل گذشته در قامت مدعیان قهرمانی به مصاف هم می‌رفتند، در فصل جدید در حالی خیلی زود و در هفته سوم به مصاف هم می‌روند که هیچ کدام شرایط خوبی از نظر امتیازگیری و جدول رده‌بندی ندارند و به نوعی می‌توان گفت بیش از همیشه برای نتیجه‌گیری تحت فشار هستند.

استقلال با منصوریان در نقل و انتقالات مهره‌های زیادی جذب کرد و در قامت یک مدعی قهرمانی پا به لیگ هفدهم گذاشته است ولی یک شکست و یک تساوی با صفر گل زده حاصل دو دیدار گذشته آنها بوده است.

عدم موفقیت مهاجمان آبی در باز کردن دروازه حریفان به مدت 180 دقیقه یک رکورد منفی عجیب است که ادامه آن و رسیدن به 270 دقیقه می‌تواند برای استقلال تبدیل به یک بحران جدی شده و پیکان انتقادات را بیشتر و شدیدتر به سمت این تیم، کادرفنی و بازیکنانش نشانه برود.

از سوی دیگر تراکتورسازی با وجود مشکلات فراوانی که دارد و محرومیت از نقل و انتقالات، شاید  کمتر از استقلال در معرض انتظارات بالای هوادارانش و افکار عمومی باشد ولی این تیم در هر صورت عادت به مدعی بودن داشته و 2 شکست و صفر امتیاز از دو بازی به هیچ وجه برای این تیم قابل توجیه نیست.

نکته منفی پررنگ تراکتورسازی در دو دیدار گذشته، ضعف در خط دفاع و خصوصاً دروازه‌بانی این تیم است. فرزین گروسیان، گلر جوان تراکتورسازان که پیش از این تجربه چندانی در لیگ برتر نداشته است، در دو دیدار گذشته عملکرد پر انتقادی از خودش به نمایش گذاشته و گل‌های بدی خورده است که نشان از ضعف سرخپوشان تبریزی در این پست دارد.

با توجه به عدم گلزنی استقلال و عملکرد ضعیف دروازه‌بان تراکتورسازی در دو دیدار گذشته، در تقابل دو تیم به هر شکل حداقل نوار یکی از این دو ناکامی قطع خواهد شد و اگر مهاجمان استقلال بازهم در گلزنی ناکام بمانند یک پوئن مثبت به کارنامه گروسیان اضافه خواهد شد و اگر او دوباره دروازه‌اش باز شود این مهاجمان استقلال هستند که به ناکامی‌هایشان پایان داده‌اند.

باید دید در پایان هفته سوم کدام‌ تیم تحت آماج انتقادهای شدیدتر از دو هفته گذشته قرار می‌گیرد و کدام‌ تیم می‌تواند تا حدودی از بحران کنونی خود خارج شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز