خبرگزاری کار ایران

فتحی گنجی:می خواهم مدال طلای پارالمپیک را ببرم

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۵۸۹

پرتابگر نیزه ایران در گفتگویی گفت در فکر بردن مدال طلای پارالمپیک است

به گزارش ایلنا محمد فتحی گنجی در پارا دو و میدانی جوانان جهان با کسب مدال برنز در کلاس F۴۶ به کار خود پایان داد.
وی در بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو نیز حضور داشت و در حالی که تنها ۲۰ سال سن داشت با کسب عنوان چهارمی به کار خود پایان داد.
فتحی گنجی در گفتگو با سایت کمیته بین المللی پارالمپیک اظهار داشت: ریو بزرگ ترین رویدادی بود که من در عمرم در آن شرکت کرده بودم. واقعا آن رقابت ها را دوست داشتم. اما واقعیت امر این است که از عملکردم در آن مسابقات راضی نیستم چون چهارم شدن به این معناست که شما به روی سکو نمی روید. اما واقعیت این است که من جوان هستم و پارالمپیک های بسیاری را پیش رو دارم.
وی که پنج روز در هفته را تمرین می کند از برگزاری رقابت های پارا دو و میدانی جوانان جهان در سوییس ابراز رضایت کرد و گفت: کمیته برگزارکننده رقابت های جوانان عملکرد بسیار خوبی داشت و این مسابقات بسیار خوب بود. من رقابت ها پرتابی را دوست دارم به ویژه پرتاب نیزه. اما باید تمرکز داشته باشم تا بتوانم تکنیک خود را ارتقا دهم. به نظر من داشتن تکنیک خوب مهم تر از قدرت است. شما برای اینکه موفق شوید باید تکنیک بهتری داشته باشید.
پرتابگر جوان ایرانی به دنبال فرصتی است تا در بازی های پارالمپیک بر روی سکو برود. او سیامند رحمان را الگوی خود قرار داده است.

فتحی گنجی گفت: سیامند قوی ترین مرد جهان است و هم از نظر ورزشی و هم شخصیتی یک الگو به حساب می آید و الهامبخش است. می خواهم روزی مدال طلای پارالمپیک را ببرم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز