خبرگزاری کار ایران

به مساله احسان و مسعود ورود نمی کنم

نمازی: من سرمربی گری ذوب آهن را رد نکردم/ به استقلال سه چهار هفته فرصت بدهید/جثه قائدی مهم نیست؛ ژاوی هم قدش کوتاه بود

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۷۰۱

مربی اسبق تیم ملی ایران گفت: استقلال تغییرات زیادی داشته و باید سه چهار هفته به آنها فرصت داد.

امید نمازی در گفت و گو با ایلنا، درباره حضور در ایران اظهار داشت: برای دیدن خانواده و دوستان به ایران آمدم و تا دو سه روز دیگر هم هستم. اگر سفر سه روزه چند وقت قبل را در نظر نگیریم حدود یک سال بود که نیامده بودم.

وی درباره علت عدم حضور در ذوب آهن خاطرنشان کرد: بعد از رقابت های جام جهانی زیر 20 ساله ها بود که برای مذاکره با باشگاه ذوب آهن به ایران آمدم و با مدیریت باشگاه صحبت کردم و برنامه هایم را هم ارائه دادم. اصلا اینطور نبود که من نخواهم این سمت را رد کنم بلکه با تصمیماتی که در مدیریت و هیئت مدیره باشگاه گرفته شد تصمیم گرفتند آقای قلعه نویی را انتخاب کنند.

مربی تیم زیر 20 ساله های آمریکا درباره برنامه این روزهایش بیان داشت: من هدایت تیم زیر 18 ساله های آمریکا را بر عهده داشتم و حالا این فرصت برایم به وجود آمده تا سرمربی تیم زیر 20 ساله ها شوم. این تیم از اواخر سال 2017 تشکیل می شود و متشکل از تیم زیر 18 و زیر 17 ساله های کنونی است.

وی درباره دو هفته ابتدایی لیگ هفدهم تصریح کرد: سعی کردم بازی ها را به کم و بیش تماشا کنم. پرسپولیس با قهرمانی فصل پیش از اعتماد به نفس بالایی برخوردار است. آنها در آسیا هم وضعیت خوبی دارند. با یکی دو مهره ای هم که برانکو اضافه کرده شرایط بهتر شده است.

مربی اسبق تیم ملی ایران درباره وضعیت استقلال عنوان کرد: استقلال هم در کادر فنی و تیم داخل زمین تقویت داشته است. کمی طول می کشد تا به آمادگی برسند. فکر می کنم باید به آنها سه چهار هفته فرصت داد.

وی درباره نمایش مهدی قائدی و صحبت هایی که درباره لژیونر شدن او علی رغم قد و قامت کوتاهش می شود گفت: بازی قائدی را دیدم. او استعدا بسیار بالایی دارد. باید ازاو مراقلت شود و اجازه ندهند به حاشیه برود. باید دور او را بگیرند تا در محیط خوبی پرورش پیدا کند. او می تواند به یک فوتبالیست بزرگ مبدل شود. او قد کوتاهی دارد اما از سرعت حمل توپ بالایی برخوردار است. سرعت تصمیم گیری اش هم خیلی خوب است و این می توان به او کمک کند. بزرگترین فوتبالیست های جهان ممکن است قد و قامت کوتاهی داشته باشند اما از جنبه های دیگر عالی باشند مانند ژاوی.

مربی اسبق تیم ملی ایران درباره مشکل به وجود آمده برای احسان حاج صفی و مسعود شجاعی بیان داشت: من در این مورد صحبت نمی کنم. این مساله سیاسی است و اصلا به آن وارد نمی شوم. ورزش از سیاست جدا است.

وی درباره ناکامی تیم امید با پیروانی بعد از حذف از رقابت های جوانان جهان و اینکه آیا این اتفاق در آمریکا هم رخ می دهد که یک مربی بعد از یک شکست در سمت خود ارتقا پیدا کند اذعان داشت: اینها بستگی به سلیقه فدراسیون فوتبال دارد. باید کالبد شکافی شود و ببینند که علت شکست چه بوده است. حتما به این نتیجه رسیده اند که شخص پیروانی می تواند تیم را به موفقیت برساند. همه چیز به سلیقه فدراسیون برمی گردد. در آمریکا معمولا به این گونه است که پس از موفقیت به یک نفر ترفیع درجه می دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز