خبرگزاری کار ایران

در هفته نخست لیگ دسته اول چه گذشت؟/از میزبانی بدون نور تا تیم 10 نفره!

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۰۳۴

روز گذشته فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال استارت خورد تا حواشی و اتفاقات جالب در این سطح فوتبال دوباره داغ شود.

به گزارش ایلنا، هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال ایران روز گذشته با برگزاری هشت دیدار پیگیری شد که لیگ مهیج از همین ابتدای کار حواشی‌اش آشکار شد و اتفاقات جالبی روز گذشته رخ داد.

* اولین گل

در جریان بازی شهرداری ماهشهر با راه آهن تهران بوشهری‌ها خیلی زود برابر تیم آشفته تهرانی به گل رسیدند و سجاد قنواتی، کاپیتان شهرداری یکی از سریع‌ترین گل‌های لیگ را به ثمر رساند و همچنین اولین گل فصل جدید را ثبت کرد.

* پرگل ترین دیدار هفته

دیدار شهرداری ماهشهر و پیکان سوژه دیگری هم داشت و آن گل های به ثمر رسیده در این بازی بود که بوشهری‌ها موفق شدند 4 بار دروازه شاگردان سیروس دین محمدی را باز کنند.

* تیم عجیب هفته

راه آهن تهران که اوضاع این روزهایش شباهت زیادی به نفت تهران دارد در کمال ناباوری با 11 بازیکن و بدون بازیکن ذخیره برابر شهرداری حاضر شد و دین محمدی که گزینه‌ای روی نیمکت برای روانه میدان کردن نداشت یک دروازه‌بان را در پست هافبک استفاده کرد تا عجیب‌ترین تیم هفته شکست سنگینی را در گام اول تجربه کند.

* اولین هتریک فصل جدید

فرشید پاداش بازیکن شهرداری ماهشهر در بازی برابر راه آهن بحران زده موفق شد 3 گل به ثمر برساند تا ضمن برتری مقتدرانه برابر حریف تهرانی اولین هتریک در فصل جدید را به نام خودش ثبت کند.

* توقف سرمربی هلندی در گام اول

با کنار رفتن سرمربی ایرانی خونه به خونه تون دوچاتینیر هلندی که در مقاطعی در کره جنوبی و باشگاه آنژی روسیه به عنوان دستیار دوم گاس هیدینگ فعالیت می کرد برای هدایت این تیم در فصل جدید به توافق نهایی رسید. دوچاتینیر دو روز گذشته به ایران سفر کرد و در بازی روز گذشته موفق شد یک امتیاز ارزشمند در دیدار خانگی برابر مس کرمان برای بابلی‌ها به ارمغان بیاورد.

* استارت ناموفق صبا

صبای قم که با قرار گرفتن در انتهای جدول لیگ برتر فصل گذشته جزو تیم‌های سقوط کننده به لیگ دسته اول لقب گرفت منتظر اعلام وضعیت نفت تهران بود تا درصورت انحلال این تیم به لیگ برتر بازگردد که این اتفاق نیفتاد و آنها پس از سه بار تعویض سرمربیشان در نهایت با اسماعیلی به توافق رسیدند و روز گذشته به تساوی بدون گل برابر آلومینیوم اراک دست یافتند.

*ماشین سازی یاتاقان زد!

ماشین سازی تبریز هم به همراه صبای قم به لیگ دسته اول سقوط کرد و قرار بود فرهاد کاظمی به همراه این تیم همانند لیگ برتر حضور داشته باشد که مسئولان تیم تصمیم گرفتند رسول خطیبی را جایگزین او کنند. شاگردان خطیبی در هفته اول شکست سنگینی را برابر نفت مسجد سلیمان متحمل شدند تا اینگونه به وضعیت بدشان ادامه بدهند.

* دست پر شاگردان پاشازاده از پرحاشیه ترین دیدار هفته

دیدار ایرانجوان بوشهر و نساجی مازندران به میزبانی ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار شد که تاخیر 25 دقیقه‌ای آن هم به دلیل کمبود امکانات پزشکی واکنش مهدی پاشازاده، سرمربی نساجی را به دنبال داشت. دو تیم نیمه اول را مساوی به رختکن رفتند اما در آغاز نیمه دوم اتفاق عجیبی رخ داد. نور ورزشگاه به یکباره قطع شد تا پاشازاده بازهم به این موضوع واکنش نشان بدهد و با ناظر دیدار گفت‌وگو کند. این بازی هرچند حواشی زیادی را درپی داشت اما در نهایت این شمالی‌ها بودند که با برتری یک بر صفر جنوب را ترک کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز