خبرگزاری کار ایران

به بهانه دیدار گسترش فولاد - سپیدرود

بوناچیچ - نظر محمدی؛ حکم اخراج کدام یک مُهر می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۰۴۲

سرمربیان دو تیم گسترش فولاد و سپیدرود می‌خواهند از آخرین فرصت‌شان برای ماندن استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دو تیم گسترش فولاد تبریز - سپیدرود در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی به مصاف هم می‌روند که هیچ کدام اوضاع خوبی در جدول رده‌بندی ندارند و در دو بازی گذشته‌شان نتایج ضعیفی گرفته‌اند.

این دو تیم در کنار تراکتورسازی تنها تیم‌هایی هستند که هر دو بازی‌شان را شکست خورده و تاکنون امتیازی نگرفته‌اند.

سپیدرود هر دو دیدار خودش مقابل نفت تهران و سیاه‌جامگان را با نتیجه 2 بر یک شکست خورده است و با 4 گل خورده از نظر آمار خط دفاعی هم اوضاع روبراهی ندارد.

گسترش‌فولاد هم با شکست 4 بر یک مقابل پارس‌جم و 3 بر صفر مقابل ذوب‌آهن هفت گل دریافتی داشته که بالاترین آمار میان 16 تیم لیگ برتر است.

با توجه به وضعیت دو تیم به نظر می‌رسد بازنده رقابت پنجشنبه وارد بحران جدی خواهد شد و با توجه به فشار هواداران و انتقادهای شدیدی که در دو هفته اخیر صورت گرفته است، بعید نیست پروژه اخراج سرمربی بازنده از میان نظر‌محمدی و بوناچیچ کلید بخورد.

باید دید در هفته جاری کدام یک از این دو نفر می‌تواند اولین سه امتیاز خود را در لیگ هفدهم کسب کند و تا حدودی از منطقه خطر خارج شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز