خبرگزاری کار ایران

اعاده حیثیت یا محو شدن؛ آزمون دشوار جانشین اولیویرا در سپاهان

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۰۵۹

گلر جوان سپاهان باید از آخرین فرصتش مقابل بهترین خط حمله لیگ برتر استفاده کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان در دو دیدار گذشته خود در لیگ هفدهم، با مشکل مصدومیت لی‌اولویرا، سنگربان برزیلی‌اش مواجه بود و به همین دلیل از مهدی صدقیان در چارچوب دروازه استفاده کرد که عملکرد قابل قبولی نداشته است.

صدقیان در هفته نخست لیگ برتر روی یک اشتباه گل بدی از مهدی ترابی دریافت کرد که مانع از پیروزی یک بر صفر سپاهان شد و در هفته دوم هم 4 بار دروازه‌اش باز شد تا شکستی عجیب مقابل پدیده تجربه کرده باشند.

با وجود این کارنامه ضعیف، صدقیان با سپاهان باید هفته سوم به مصاف پارس جنوبی برود که با 7 گل زده بهترین خط حمله لیگ برتر تا اینجای کار بوده است و قطعاً کار دشواری مقابل این تیم خواهد داشت.

با توجه به اینکه اولیویرا به احتمال زیاد به دیدار هفته چهارم و دربی اصفهان می‌رسد، دیدار با پارس جم می‌تواند آخرین فرصت صدقیان باشد تا آمار ضعیف بازی با پدیده را جبران کرده و به نوعی از عملکرد و توانایی‌های خود در این دیدار اعاده حیثیت کند. از طرفی اگر گلر جوان سپاهان بازهم نمایش ضعیفی داشته باشد ممکن است باعث محو شدن او از این تیم و فوتبال باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز