خبرگزاری کار ایران

واکنش حاج‌محمدی به اخراج از جمع آبی‌ها؛ چرا برایم حاشیه می‌سازید؟

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۱۴۶

مدافع سابق استقلال که در این فصل راهی گسترش فولاد شده با شایعه جدایی‌ از این تیم مواجه شده است.

امین حاج محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص آخرین شرایط گسترش فولاد اظهار داشت: شرایط خوبی داریم بدن‌سازی سنگینی در ترکیه داشتیم. در بازی اول که بدن‌مان هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده بود. در بازی دوم هم خیلی خوب کار کردیم اما متاسفانه با بدشانسی مواجه شدیم. 

وی ادامه داد: مطمئن باشید در بازی مقابل سپیدرود قطعا پیروز خواهیم شد. درست است که سپیدرود در دو بازی قبلی نتیجه نگرفته اما شما شک نکنید کاری به نتایج سپید رود نداریم و برای کسب سه امتیاز تلاش می‌کنیم. 

مدافع گسترش درباره شایعه کنار رفتن وی از تیم گسترش افزود: اصلا چنین چیزی نیست اولین بار است که چنین چیزی را می‌شنوم. در تمرینات بار‌ها با لوکا صحبت می‌کنم نمی‌دانم چرا همیشه برای من حاشیه درست می‌کنند. 

وی در خصوص مطالبات خود از استقلال خاطرنشان کرد: ‌ من از استقلال و فدراسیون فوتبال شکایت کردم و قصد شکایت به اف سی را ندارم چون در ایران پیگیری لازم صورت می‌گیرد. 

حاج محمدی در خصوص اینکه گسترش تماشاگر ندارد بیان داشت: ‌ اکثرا مردم تبریز طرفدار تراکتورسازی هستند و سمت گسترش کمتر می‌آیند. به نظرم اگر تیمی تماشاگر داشته باشد قطعا شرایطش فرق می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز