خبرگزاری کار ایران

صف آرایی پرسپولیسی‌های سابق برابر شاگردان برانکو

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۳۴۵

جدال پرسپولیسی‌های سابق در رویارویی با پرسپولیس دیداری هیجان انگیز را شکل می‌دهد.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس تهران فردا از ساعت 20:45 در ورزشگاه تختی برابر نفت تهران بازی می‌کند و این دیدار می‌تواند با اتفاقات جالبی همراه شود چرا که قرار گرفتن حمید درخشان برابر تیمی که هدایتش در دستان برانکو است، بی نتیجه نخواهد ماند.

نفت تهران برای بازی با پرسپولیس مصدوم و محرومی ندارد و آنها موفق شده‌اند کارت بازی اکثر بازیکنان را با توجه بدهی‌هایی که داشتند، دریافت کنند. نفت از حضور در چند بازیکن پرسپولیس در ترکیبش بهره می‌برد که هر کدام مدتی با لباس این تیم در رقابت‌های لیگ برتر حضور داشتند.

محسن بنگر، محمد نصرتی، سامان آقازمانی، امیرحسین فشنگچی و حامد آقایی جوان 5 بازیکنی هستند که از شرایط خوبی در تمرینات بهره می‌برند و انگیزه بالایی برای نتیجه گرفتن نفت در هفته سوم برابر شاگردان مدعی برانکو دارند.

بنگر و نصرتی در این بین سابقه حضور بیشتری در باشگاه محبوب پایتخت داشته و هرکدام مدتی بازوبند کاپیتانی را در مقطعی در اختیار داشتند.

نصرتی که به دلیل مصدومیت در بازی فولاد خوزستان در هفته دوم غایب بود زوج خوبی را با محسن بنگر در بازی هفته اول برابر سپیدرود تشکیل داده بود و حالا با پشت سر گذاشتن مصدومیت جزیی‌اش مشکلی برای همراهی شاگردان حمید درخشان در دیدار برابر پرسپولیس ندارد و به احتمال زیاد شاهد زوج نصرتی-بنگر در بازی فردا باشیم.

امیر حسین فشنگچی و حامد آقایی هم در فصل جدید برای نفت بازی کرده‌اند اما تنها پرسپولیسی حاضر در ترکیب نفت که فرصت حضور در ترکیب اصلی را نداشته، سامان آقا زمانی است. انگیزه بالای بازیکنان نفت در تمرینات آنها مشهود است و با پشت سر گذاشتن یک پیروزی و تساوی ارزشمند حال خیلی زود با چالش جدی روبه‌رو می‌شوند.

جدال فردا پرسپولیس و نفت تهران تقابل تفکر متمرکز برانکو ایوانکوویچ با ایدئولوژی حمید درخشانی خواهد بود که تیمش در دقیقه نود شکل گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز