خبرگزاری کار ایران

لوکا بوناچیچ:

بازی سختی برابر سپیدرود داریم/ حریف به هماهنگی کامل نرسیده است

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۴۶۶

سرمربی گسترش فولاد تبریز عنوان کرد که شاگردانش در هفته سوم لیگ برتر کار سختی برابر سپیدرود رشت دارند اما حریفشان به هماهنگی کامل دست نیافته است.

به گزارش ایلنا لوکا بوناچیچ در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سپید رود رشت گفت: خبرنگاری شغل مقدسی است و این روز بزرگ را به جامعه خبرنگاران تبریک می گویم. امیدوارم روز های خوبی را داشته باشیم. برخی از سایت ها صحبت های مبنی بر خط زدن اسم یک بازیکن منتشر کرده اند که من آنها را تکذیب می کنم و نباید هر حرفی از ذهن من زده و منتشر شود.

وی افزود: فردا بازی سختی را داریم و این تیم مشکلاتی دارند که همانند تیم ما است و با توجه به اینکه بازیکنان جدیدی را این تیم جذب کرده است همانند تیم ما به هماهنگی کامل نرسیده اند. امیدوارم فردا با کسب یک برد اعتماد به نفس به بازیکنان تیم بازگردد و در ادامه لیگ نتایج خوبی را کسب کنیم. تیم ما آنطور که می خواهم بازی نمی کند و در خصوص خط دفاعی هم زیاد عملکرد خوبی را نداشته ایم .

بوناچیچ عنوان کرد: بازی اول و دوم اشتباهات فردی داشتیم و از بازیکنان با تجربه بوده است. زمانی که به طور کلی نگاه می کنیم، خط حمله و هافبک از خطوط تشکیل دهنده تیمی هستند و در واقع باید تیمی باید خودش را بالا بکشد که در این شرایط خط دفاع نیز بهبود می یابد.

سرمربی گسترش فولاد تبریز تصریح کرد: مشکلاتی وجود دارد. زمانی که پول نباشد، مورینیو هم نمی تواند کاری را انجام بدهد. بازیکنانی با من صجبت کرده اند و نمی توانم تاثیر این موضوع را بگویم.باید در مسیری کار می کنیم که همدل باشیم.

لوکا بوناچیچ در خصوص اینکه لیست بازیکنان خروجی خواهند داشت یا خیر؟، اظهار داشت: اگر مشکلی وجود نداشته باشد، شاید لیست خروجی نخواهیم داشت و شاید بازیکنانی نیز جذب کنیم. به دنبال جذب بازیکن مهاجم خوب خارجی هستیم. باید در تعطیلات وضعیت تیم را بررسی کنیم و امیدوارم هستم در سه بازی باقی مانده نتایج در شان خودمان را کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز