خبرگزاری کار ایران

هواداران روز جمعه به کمک ما بیایند؛

ایران‌پوریان: با حرف زدن امتیاز نمی‌دهند، باید استقلال را در زمین ببریم

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۵۷۶

مدافع با تجربه تراکتورسازی از هواداران تیمش خواست در ورزشگاه آزادی هم آنها را تنها نگذارند.

محمد ایران‌پوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار روز جمعه تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: شرایط با توجه به نتایج دو بازی قبلی برای ما سخت شده است ولی با توجه به اینکه تیم ما رفته رفته بهتر می‌شود و بازی دوم نسبت به بازی اول عملکرد بهتری داشتیم، امیدواری زیادی داریم که بتوانیم در دیدار روز جمعه نتیجه بگیریم.

وی افزود: استقلال هم مثل ما شرایط خوبی ندارد و با توجه به امتیاز میزبانی که در این دیدار از آن بهره می‌برد به دنبال برد است و این موضوع کار ما را سخت می‌کند ولی هدف ما هم در این بازی فقط پیروزی است و به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

مدافع تراکتورسازی در ادامه گفت: از هواداران‌مان می‌خواهم مثل همیشه که با حضورشان باعث می‌شوند در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال و پرسپولیس احساس غربت نکنیم در این دیدار هم به حمایت ما بیایند و برای نتیجه‌گرفتن در این بازی ما را کمک کنند.

ایران‌پوریان در پایان با اشاره به نتیجه احتمالی این دیدار عنوان کرد: ما به دنبال برد هستیم ولی پیروزی به حرف زدن نیست و در عمل باید این کا را انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز