خبرگزاری کار ایران

نه بی‌تعصب است و نه خائن؛

افشاگری جنجالی عالیشاه در خصوص جدایی از پرسپولیس؛ بخاطر طارمی و رامین رضاییان

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۵۹۲

در شرایطی که مسوولان باشگاه به شدت نسبت به نحوه جدایی امید عالیشاه از این تیم ناراضی هستند، این بازیکن از دلیل جدایی‌اش پرده برداشت.

به گزارش ایلنا، امید عالیشاه، هافبک موفق سرخپوشان که در فصل گذشته بازوبند کاپیتانی این تیم را نیز عهده دار بود، در نیم فصل لیگ شانزدهم مجبور به جدایی از جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ شد. هافبک شماره 2 سرخپوشان که به دلیل مسائل مربوط به سربازی مجبور به جدایی از این تیم شده بود، به شدت مورد هجمه این تیم قرار گرفته بود. مسوولان باشگاه معتقد بودند که این بازیکن در ابتدای فصل صحبتی در خصوص سربازی‌اش نداشته است و با ترک ناگهانی ضربه جبران ناپذیری به باشگاه زده و حتی او را خائن و بی تعصب نیز خواندند.

امید عالیشاه که در این مدت ترجیح داده بود سکوت اختیار کند، بالاخره در این خصوص صحبت کرد و اعلام کرد قرار بوده در ابتدای فصل راهی تراکتورسازی شود تا خدمت سربازی‌اش را پشت سر بگذارد اما با توجه به اینکه مهدی طارمی و رامین رضاییان با ترک ناگهانی تیم راهی ترکیه شده بودند، قراردادش را با این تیم تمدید کرد.

عالیشاه که عنوان کاپیتانی این تیم را به واسطه حضوری 4 ساله در پرسپولیس برعهده داشت، از تعصب بالای خود به تیم صحبت می‌کند و اینکه نمی‌خواسته در آن شرایط که طارمی و رضاییان تیم را ترک کرده‌اند، با حضور در تراکتورسازی مشکلات این تیم را افزایش دهد. موضوعی که از سوی مسوولان پرسپولیس نادیده گرفته شد تا از او با لفظ عجیب بی تعصب یاد کنند. بازیکنی که می‌توانست در همان فصل با قراردادی یک و نیم میلیاردی راهی استقلال یا تراکتورسازی شود و هیچ مانعی در این راه برای او وجود نداشت.

وی در خصوص اینکه آیا نمی‌توانسته با ادامه تحصیل به کار خود در این تیم نیز ادامه دهد گفت: من دو ترم مشروط شده بودم و ترم سوم هم اخراج! واقعاً نه می‌توانستم سر کلاس‌ها حاضر شوم و نه در امتحانات شرکت کنم. به همین خاطر باید به خدمت سربازی می‌رفتم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز