خبرگزاری کار ایران

تارتار : سپاهان محترم ولی سه امتیاز می‌خواهیم

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۹۰۸

سرمربی پارس جنوبی جم که با تاخیر در نشست خبری پیش از دیدار برابر سپاهان حضور یافت از این اقدام خداحافظی کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی جم در مورد دیدار روز آینده برابر سپاهان گفت: در ابتدا روز خبرنگار را به همه رسانه های عزیز تبریک می گویم و بابت نرسیدن به نشست خبری عذرخواهی می‌کنم. 

وی افزود: طبیعتا سپاهان با توجه به نتایجی که در چند هفته اخیر داشته بازی انتحاری در مقابل ما خواهد داشت و می دانیم در این بازی محکوم به بردن هستند. ما هفته گذشته تمرینات خود را براساس نوع بازی حریف برنامه ریزی کردیم، در حال حاضر هم شرایط خوبی داریم و صدرجدول را در اختیار گرفته ایم.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم ادامه داد:‌ با تمام احترامی که برای تیم بزرگ سپاهان قائل هستیم برای کسب 3 امتیاز به بازی وارد خواهیم شد و در دو بازی قبلی هم همین روش را در دستور کار خود داشتیم. ما در هر بازی بدون ترس از حریف وارد میدان می شویم و این را هم می دانیم که کار سختی در نقش جهان داریم. سپاهان تیم قدرتمندی است که مدیریت و ساختار قوی ای دارد.

مهدی تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی جم در مورد تعریف زلاتکو کرانچار از این تیم در کنفرانس خبری پیش از بازی عنوان کرد: آقای کرانچار به تیم ما لطف دارند و این را می دانیم که سخت ترین بازی فصل ما مقابل سپاهان خواهد بود. سپاهان تیمی نیست که برای سقوط کردن بجنگد و همیشه برای قهرمانی وارد مسابقات می شود. سپاهان تیمی است که به خوبی توپ را در زمین به گردش درمی آورد و یکی از بهترین تیم هایی است که در دو هفته اخیر لیگ دیده ایم.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم در مورد مصدومیت گلر سپاهان و صحبت های کرانچار در مورد اینکه او به بازی فردا نخواهد رسید افزود: می دانیم که اولیویرا دروازه بان خوبی است و از بازی دروازه بان دوم سپاهان هم شناخت داریم و بازی های او را آنالیز کرده ایم. با این حال علاقه داریم که هم مصدومان سپاهان و هم ما فردا به بازی برسند تا با تمام قوا در بازی حاضر شویم. 

مهدی تارتار در مورد اینکه نتایج درخشان این تیم در مقابل سپاهان هم ادامه پیدا می‌کند یا خیر اظهار داشت: اگر انشاءالله مصدومان ما به بازی فردا برسند شاید بتوانیم روند خوب خود را ادامه دهیم ولی می دانیم که کار سختی داریم و نمی خواهیم توقعات را از تیم خود بالا ببریم و لی تمام تلاش خود را برای کسب پیروزی و 3 امتیاز بازی به کار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز