خبرگزاری کار ایران

بوناچیچ: با خوش شانسی سپیدرود را بردیم!

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۹۱۲

سرمربی گسترش فولاد تبریز گفت: خوش‌شانسی که داشتیم این بود که توانستیم برابر سپیدرود به برتری بدست پیدا کنیم.

به گزارش ایلنا، لوکا بوناچیچ پس از برتری شاگردانش  برابر سپیدرود رشت عنوان کرد: می‌دانستیم بازی سختی خواهیم داشت. استرس و ترس داشتیم و از این موضوع نگران بودم. بازی را می‌توان به دو بخش تقسیم کرد. نیمه اول تیم حریف برتری داشت و بازی را کنترل می‌کرد، اما نیمه دوم ما بازی را در دست گرفتیم. در 30 دقیقه پایانی هم فشار کافی به حریف ایجاد کردیم؛ البته خوش شانس هم بودیم که تلاش بازیکنان به بار نشست. در کل مستحق این پیروزی بودیم، چون بازیکنان خیلی تلاش کردند تا موقعیت گلزنی پیدا کنند. به بازیکنانم تبریک می‌گویم که نخستین برد در لیگ امسال را کسب کردیم.

بوناچیچ افزود: ما در کادر فنی بحث‌های زیادی داریم. آندو را اضافه کردیم تا به ما کمک کند. امروز آمادگی کامل نداشت و مجبور بودیم به وی استراحت بدهیم تا به آمادگی بالا برسد. از بازیکنان باید حمایت شود تا نتیجه بگیریم. ما سه بازیکن خارجی داریم و می‌توانیم یک آسیایی جذب کنیم. مدتی است که دنبال یک بازیکن هستیم و تماس‌های زیادی هم گرفتیم. ترجیح می‌دهیم بازیکن تیم ملی باشد، اما قیمت آنها بالا است و باید وضعیت بودجه‌مان را بررسی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز درمورد استرس بین بازیکنانش، خاطرنشان کرد: ابتدا باید روی مالکیت توپ کار کنیم تا شرایط بهتر شود. نیمه اول بد بودیم و دلیلش این بود که نتوانستیم میانه میدان را کنترل کنیم، اما در نیمه دوم 5 بازیکن در میانه میدان گذاشتیم و ریسک کردیم و به نتیجه هم رسیدیم. در بازی‌های آینده ما خیلی بهتر خواهیم شد و فوتبال بهتری ارائه خواهیم کرد.

بوناچیچ افزود: هفته گذشته با کاخا حرف زدیم و شاید با صحبت‌هایی که با وی کردیم آرامشی در زمین داشت، اما موجب شد کیفیتش پایین باشد. فکر می‌کنم باید به وی اجازه بدهیم تا به سبک خودش بازی کند. شاید ترس از گرفتن کارت زرد موجب شده بود کیفیتش پایین بیاید.

وی گفت: بین دو نیمه سیستم بازی خود را تغییر داده و با دو مهاجم بازی کردیم. خوش‌شانسی که داشتیم این بود که توانستیم برابر سپیدرود به برتری بدست پیدا کنیم. باید تلاش کنیم تا دیگر شرایط نیمه اول بازی امروز برای ما تکرار نشود. چون سایر تیم‌ها ممکن است از فرصت‌ها استفاده کرده و به ما گل بزنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز