خبرگزاری کار ایران

مراسم دوره توجیهی و دانش‌افزایی مدیران تیم‌های ملی

ساکت: برگزاری دوره های توجیهی با حضور استادان ارزشمند، یک فرصت طلایی است

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۰۹۷

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: برگزاری دوره های توجیهی مدیران،یک فرصت طلایی است.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت در حاشیه دومین دوره توجیهی و دانش افزایی مدیران تیم های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی آقایان و بانوان عنوان کرد: ارتقا دانش مدیریت تیم های ملی از آن جهت مهم است که بالندگی و بهبود وضعیت انضباط تیمی، رعایت قوانین بین المللی و هدایت بهتر تیم ها از اصول مورد توجه فدراسیون فوتبال است. معتقدیم در این مسیر آموختن از استادان ارزشمند، برای همه ما یک فرصت بسیار طلایی است. شخصا خوشحالم در این دوره توجیهی در خدمت استاد بیدار مغز بودیم و به طور حتم تاثیرات مثبت چنین دوره هایی در آینده بیش از پیش به منصه ظهور خواهد رسید.

وی ادامه داد: رقابت داخل زمین را امروزه ابتدا می بایست در رقابت خارج از زمین جستجو کرد. موضوعی که بی شک به تلاش و تدبیر مدیران تیم ها مرتبط است. رقابت خارج از زمین، اما رفتار همراه با نظم و انضباط  در همه سطوح و شئون تیم هاست. در واقع مدیران تیم ها با رویکرد خود انضباط و شایستگی را در سطح تیم جاری می سازنند.

ساکت خاطرنشان کرد: به طور حتم دوستان ما در سازمان تیم های ملی، در تقویم خود برپایی چنین مراسمی را مدنظر دارند تا بتوانیم در مسیر ارتقا روند فعالیت های مدیران تیم های ملی گام های بلند و محکمی برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز