خبرگزاری کار ایران

هدیه مشترک جپاروف و گروسیان برای منصوریان

استقلال تهران 1 - 0 تراکتورسازی؛ استقلال گل زد بالاخره برد

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۱۲۰

شاگردان منصوریان و گل‌محمدی در شرایطی که هر دو تیم اوضاع خوبی در جدول نداشتند به مصاف هم رفتند و این بازی با پیروزی استقلال به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال تهران از ساعت 20:45 امروز در ورزشگاه آزادی در شرایطی میزبان تراکتورسازی بود که دو تیم به دلیل نتایج ضعیف دو هفته گذشته خود نیاز مبرم به 3 امتیاز این بازی داشت. منصوریان و شاگردانش پیش از تنها یک امتیاز کسب کرده‌ بودند و تراکتورسازی تا این لحظه به همراه سپیدرود تنها تیم‌های بدون امتیاز لیگ هستند که به شدت دنبال شکستن این طلسم در دیدار امروز خواهند بود.

این دیدار با تک گل زیبای جپاروف و اشتباه فرزین گروسیان با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

داوران: بیژن حیدری – حسن ظهیری – سعید قاسمی – محمدحسین ترابیان – ناظر: مسعود مرادی

ترکیب استقلال:

مهدی رحمتی، وریا غفوری، مجید حسینی، پژمان منتظری، یعقوب کریمی، روزبه چشمی، امید نورافکن، سرور جپاروف، داریوش شجاعیان، حسن بیت سعید و سجاد شهباززاده

 

ترکیب تراکتورسازی:

فرزین گروسیان، محمدرضا مهدیزاده، محمد ایران‌پوریان، محمد نادری، شهرام گودرزی، علی طاهران، مهدی کیانی، محمد نوری، محمد ابراهیمی، فرزاد حاتمی و مهدی شریفی

 

کارت زرد: علی طاهران (41) از تراکتورسازی

کارت قرمز:

گل‌ها: جپاروف (41) برای استقلال

 

دقایق حساس بازی:

دقیقه 3: محمد ابراهیمی روی اشتباه مدافعان استقلال صاحب توپ شد و از سمت چپ توپ را روی دروازه فرستاد که به فرزاد حاتمی نرسید.

دقیقه 7: شهباززاده با نفوذ به محوطه جریمه تراکتورسازی پاس خوبی برای بیت سعید ارسال کرد ولی این بازیکن در موقعیتی خوب مقابل دروزاه توپ را با تعلل خود از دست داد.

دقیقه 8: وریا غفوری روی پرتاب بلند خود از اوت دستی توپ را مقابل دروازه تراکتورسازی ارسال کرد ولی مهاجمان استقلال از این فرصت استفاده نکردند.

دقیقه 14: حسن بیت سعید از سمت راست نفوذ خوبی روی دروازه تراکتورسازی داشت و توپ را در شرایطی خوب برای شجاعیان کاشت ولی شوت هافبک استقلال توسط مدافعان تراکتورسازی بلوکه شد.

دقیقه 16: سجاد شهباززاده با حرکات تکنیکی خود چند مدافع تراکتورسازی را در محوطه جریمه جا گذاشت ولی ضربه آخر را به بیرون زد.

دقیقه 17: حسن بیت سعید در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که توپ روی پایش ننشست.

دقیقه 19: یعقوب کریمی با شوتی زیبا دروازه تراکتورسازی را تهدید کرد ولی توپ او در چارچوب نبود.

دقیقه 30: ضربه ایستگاهی محمد ابراهیمی در کنار تیر دوی استقلال به مهدی شریفی رسید و او قصد داشت با حرکتی آکروباتیک دروازه استقلال را تهدید کند که توپش راهی اوت شد.

دقیقه 32: فرزاد حاتمی روی ارسال محمد نوری دروازه استقلال را تهدید کرد ولی ثمری برای این تیم نداشت.

دقیقه 41 (گل): سرور جپاروف روی یک شوت زیبا از راه دور دروازه تراکتورسازی را باز کرد. فرزین گروسیان روی این توپ بازهم اشتباه کرد.

 

نیمه دوم:

دقیقه 46: محمد ابراهیمی روی پاس ایرانپوریان صاحب موقعیت خوبی مقابل دروازه استقلال شد که با بی‌دقتی آن را از دست داد.

دقیقه 51: حسن بیت سعید با نفوذ خوب به سمت دروازه تراکتورسازی توپ را برای شهباززاده ارسال کرد ولی ضربه سر او به بیرون رفت.

دقیقه 57: وریا غفوری از سمت راست توپ را به روی دروازه تراکتور فرستاد که با ضربه سر شهباززاده همراه شد اما توپ با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 58: شوت مهدی کیانی دروازه استقلال را به شدت تهدید کرد ولی با عکس العمل زیبای رحمتی به بیرون رفت.

دقیقه 66: شوت محمد ابراهیمی از روی ضربه ایستگاهی با اختلاف زیاد ببه بیرون رفت.

دقیقه 71: سانتر مهدی شریفی به روی دروازه با شوت محمد ابراهیمی همراه شد اما توپ با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد و وارد دروازه نشد.

دقیقه 78: فاخر تهامی در موقعیتی عالی با رحمتی تک به تک شد ولی با بی‌دقتی توپ را به بیرون زد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز