خبرگزاری کار ایران

سلطانی‌فر: همه تلاش‌مان را برای بهبود فلاحتی‌نژاد به کار می‌بندیم

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۱۲۴

وزیر ورزش و جوانان پس از عیادت از وزنه‌بردار پیشکسوت کشورمان گفت: با هماهنگی و همکاری وزارت بهداشت و فدراسیون پزشکی ورزشی همه تلاش‌مان را برای بهبود وضعیت این قهرمان خوب انجام می‌دهیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمد علی فلاحتی‌نژاد قهرمان پیشین وزنه‌برداری ایران و جهان چند روزی است به دلیل نارسایی کلیوی و عفونت ریوی در مراقبت‌های ویژه بیمارستان به سر می‌برد که مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان برای پیگیری روند درمانی این قهرمان عصر امروز (جمعه) از او عیادت کرد.

سلطانی‌فر در این خصوص گفت: محمدعلی فلاحتی‌نژاد یکی از قهرمانان ارزنده کشورمان است که سال‌ها برای ایران افتخار کسب کرده و ما هم خودمان را متعهد می‌دانیم که نسبت به شرایط و وضعیت وی و دیگر ورزشکاران و قهرمانان کشور حساس باشیم و پیگیری کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه بیماری فلاحتی‌نژاد با همه تلاش‌هایی که تیم پزشکی انجام داده، مقداری حاد شده که البته رو به بهبودی است.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: در صحبت‌هایی که با رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی داشتم، قرار شد با هماهنگی که با وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی انجام می‌دهیم، یک تیم پزشکی دیگر برای بررسی‌های بیشتر و کامل‌تر روند درمان این قهرمان کشورمان را زیر نظر بگیرد تا اگر اقدامات دیگری لازم بود، هر چه سریع تر برای بهبودی فلاحتی‌نژاد انجام بدهند.

سلطانی‌فر گفت: ان شاالله با پیگیری‌ها و اقداماتی که انجام می‌شود، این ورزشکار خوب کشورمان بهبود پیدا می‌کند. ما همه تلاش و اقدامات لازم را برای تسریع این روند به کار می‌بندیم.

در این بازدید برانوش نیک بین مدیرکل حوزه وزارتی، غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و محمد جمشیدی مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، وزیر ورزش و جوانان را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز