خبرگزاری کار ایران

نیمه اول باید کار را تمام می‌کردیم

قلعه‌نویی: رجب‌زاده برای نیمه دوم کارایی بیشتری دارد/ مصدومیت‌ها برنامه من را به هم زد

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۱۶۰

سرمربی ذوب‌آهن از شرایط تیمش در دیدار با پیکان و تساوی بدون گل مقابل این تیم می‌گوید.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پیکان گفت: باید از مسئولان شهرقدس تشکر کرد، به خاطر زمین خوبی که آماده کرده بودند. درباره بازی هم باید بگویم ذوب‌آهن هنوز فوتبال مدنظر ما را انجام نداده و باید در نیمه اول با اختلاف حداقل دو گل از زمین بیرون می‌آمدیم.

وی افزود: رحمان احمدی دروازه‌بان پیکان امروز یکی از روزهای خوب خود را پشت سر گذاشت. نیمه دوم سوار بر بازی بودیم، اما متاسفانه بازیکن ما از زمین اخراج شد. زمانی که 10 نفره می‌شوید مجبورید بازی را کنترل کنید. در مجموع از ذوب‌آهن راضی نیستم، درست است کسب یک امتیاز بیرون از خانه نکته مثبتی است اما باید نیمه نخست بازی را تمام می‌کردیم که این اتفاق رخ نداد.

سرمربی ذوب‌آهن با تاکید دوباره بر این که از تیم خود رضایت ندارد، اظهار داشت: تیم آقای جلالی فوتبال خوبی بازی کرد به خصوص پس از اینکه ما 10 نفره شدیم. فکر می‌کنم تیم حریف به جز 2 ، 3 موقعیت، دیگر به دروازه‌ ما نزدیک نشد.

قلعه‌نویی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره داوری این مسابقه، تصریح کرد: اکنون به سن و سالی رسیده‌ام که بهتر است در خصوص داوری صحبت نکنم. اجازه دهید کارشناسان در این باره نظر دهند، داوری است دیگر، کاری نمی‌شود کرد.

وی در خصوص پرسش خبرنگاری که گفت شما روزهای خوبی با سپاهان پشت سر گذاشته‌اید، آیا در لیگ برتر امسال هم با ذوب‌آهن به دنبال قهرمانی هستید، خاطر نشان کرد: بله ما به خاطر همین به ذوب‌آهن آمدیم، البته امسال چند اشکال در تیم ما وجود دارد که یکی از آنها بازیکنان مصدوم تیم هستند، امروز 8،9 بازیکن را باید روی نیمکت داشتیم اما به علت مصدومیت همراه تیم نبودند. رجب‌زاده به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد، چون عباسی مصدوم شد. مهدی‌پور و حسینی و یک مهاجم دیگر قرار است به تیم اضافه شوند. وضعیت قاسم حدادی‌فر را هم که می‌دانید، او انقدر پسر خوبی است که امیدوارم هرچه زودتر و با شرایط خوب بازگردد.

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه رجب‌زاده در هفته گذشته به گسترش فولاد گلزنی کرد، چرا در این مسابقه از ابتدا روی نیمکت تیم نشسته بود؟ گفت: رجب‌زاده هفته پیش روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشت اما در این بازی ما او را برای نیمه دوم نگه‌ داشتیم که تاثیری که در بازی قبل داشت در این بازی داشته باشد. از وقتی که به تیم آمد او توانسته 2 گل بزند. متاسفانه مصدومیت‌ها برنامه‌های ما را به هم زد.

قلعه‌نویی در این خصوص که آیا رجب‌زاده می‌تواند تبدیل به تعویض طلایی برای ذوب‌آهن شود، خاطر نشان کرد: ممکن است بازیکنان تعویضی ما نتوانند به ما کمک کنند به همین خاطر او را نگه داشتیم که بتواند ما را یاری کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز