خبرگزاری کار ایران

امیرحاج رضایی:

دکتر سلطانی فر می تواند تابوی حضور بانوان در استادیوم ها را بشکند

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۴۷۶

کارشناس و مفسر فوتبال ایران معتقد است دکتر سلطانی فر می تواند با تدبیر و برنامه ریزی تابوی حضور بانوان در ورزشگاه ها را بشکند.

 به گزارش ایلنا، امیر حاج رضایی در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به انتظارات بالای جامعه از وزارتخانه‌ها، اظهار داشت: نیمی از جامعه را بانوان تشکیل می‌دهند که حضور در استادیوم‌ها مطالبه به حق آنهاست از طرفی به خوبی می‌دانم که نمی‌توان تحقق این مهم را تنهخا از دکتر سلطانی فر و وزارت ورزش و جوانان انتظار داشت اما آنچه مسلم است ایشان می‌تواند با تلاش بیشتر و تدبیر بهتر زمینه ساز این اتفاق مهم باشد و و بالاخره تابو شکسته شود. 

مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: می‌دانم برای تحقق حضور بانوان در ورزشگاه‌ها دکتر سلطانی فر تلاش خوبی آغاز کرده است که امیدوارم در دوره جدید و پس از رای اعتمادی که از مجلس شورای اسلامی می‌گیرد آن را به سرانجام برساند. 

حاج رضایی ادامه داد: آنچه مسلم است برای حضور بانوان در استادیوم‌ها، پروتکل‌های بین المللی نیز مزید بر علت است تا در صورت پذیرفتن میزبانی‌ها شرایط حضور بانوان را هم فراهم کنیم بله همین دلیل شایسته است این مطالبه عمومی با این توضیح که می‌دانیم تحقق آن فقط به وزارت ورزش و جوانان ختم نمکی شود اما با محوریت دکتر سلطانی فر به سرانجام نیکو برسد. 

مفسر فوتبال، حضور هشت ماهه دکتر سلطانی فر در وزارت ورزش و جوانان را فرصتی بسیار کوتاه برای اقدامات زیربنایی در ورزش و بویژه فوتبال عنوان کرد و اظهار داشت: نمی‌توان از دایره انصاف خارج شد که حل همه مشکلات فوتبال را در همین مدت کوتاه از دکتر سلطانی فر انتظار داشته باشیم حتی دوره چهارساله پیش رو هم زمان زیادی محسوب نمی‌شود اما این انتظار وجود دارد که با توجه به برخی چالش‌های اساسی در فوتبال کشورمان که در قالب مدیریت ناتوان، فساد مالی فراوان و اظهارات غیر مسولانه که فوتبال ما را دچار مشکل می‌کند، برطرف کند. 

حاج رضایی درادامه توضیح داد: فوتبال ما در زمینه مدیریت، برنامه ریزی و سرمایه گذاری باید به شرایط خوبی برسد. در این بین حتی برنامه ریزی خوب هم اگر با مدیریت ناتوان همراه شود به نتیجه خوب نمی‌رسد به همین دلیل امیدوارم فوتبال ایران در ادامه فقط به موفقیت‌های مقطعی بسنده نکند و شرایط برای موفقیت‌های پایدار به وجود آید. 

کار‌شناس و مفسر فوتبال آگاهی و اشرافیت به مسایل ورزش همچنین فوتبال را از جمله شاخص‌های خوب دکتر سلطانی فر دانست و از حضور افراد تحصیلکرده از جمله دکتر ذوالفقار نسب به عنوان مشاور به نیکی نام برد و اظهار امیدواری کرد که با رای اعتماد مجلس شورای اسلامی چهار سال آینده هم با موفقیت و سربلندی برای ورزش ایران همراه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز