خبرگزاری کار ایران

محمد نصیری: سلطانی فر واقعا خدمت به ورزش را دوست دارد

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۵۱۵

دارنده سه مدال وزنه برداری المپیک علاقمندی، اشراف و توانمندی مدیریتی مسعود سلطانی فر را برای وزارت ورزش و جوانان امیدبخش خواند.

به گزارش ایلنا، محمد نصیری در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان عملکرد دکتر سلطانی فر را در هشت ماه گذشته خوب توصیف کرد و اظهار داشت: شاخصه خوب وزیر ورزش و جوانان علاقمندی به ورزش است. با توجه به اینکه در دوره سازمان تربیت بدنی هم به عنوان قائم مقام سازمان تربیت بدنی حضور داشته به صراحت می‌گویم ورزش را دوست دارد و از همه مهم‌تر برای ورزشکاران و موفقیت آن‌ها در عرصه‌های آسیایی، جهانی و المپیکی کمک بزرگی است. 

محمد نصیری که با سابقه چهار دوره حضور در المپیک و کسب سه مدال المپیکی و مدال‌های آسیایی و جهانی سال ۲۰۰۰ میلادی به قهرمان قرن لقب گرفت، حمایت از قهرمانان را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: عرصه ورزش باید برای دولت بیشتر از قبل با حمایت و پشتیبانی همراه شود چرا که در این عرصه و به واسطه قهرمانی و افتخارآفرینی یک ورزشکار پرچم ایران به اهتزاز در می‌آید و سرود ایران طنیبن انداز می‌شود که بینندگان پرشماری دارد و همین عاملی برای عزت و اقتدار ورزشکاران ایرانی و کلا هر ایرانی محسوب می‌شود. 

قهرمان سابق وزنه برداری جهان و المپیک گفت: سلطانی فر علاوه بر علاقمندی و اشراف کامل به ورزش، با توانمندی مدیرتی انتظارات زیادی را از ورزش به وجود آورده است که امیدواریم با حمایت‌های دولت، ورزشکاران ایران با موقعیت بهتری روبرو شوند و بتوانند موفقیت‌های خوبی را در عرصه‌های رقابتی مهم پیش رو رقم بزنند. 

محمد نصیری توجه وزیر ورزش و جوانان به پیشکسوتان را هم ستود و از حضور دکتر سلطانی فر به دلیل عیادت از فلاحتی‌نژاد تقدیر کرد و برای این وزنه بردار آرزوی سلامتی و بهبودی کامل کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز