خبرگزاری کار ایران

اختلاف ما با پرسپولیس ۳ گل نیست

درخشان: شرایط نفت درست نشود نمی‌مانم/ مجبور شدم تمرین را تعطیل کنم

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۵۵۳

سرمربی نفت تهران از شرایط این تیم پس از شکست مقابل پرسپولیس و تعطیلی تمرین می‌گوید.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شکست تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم ولی می‌دانستیم در 45 دقیقه دوم کم می‌آوریم و باید در نیمه نخست کار را تمام می‌کردیم ولی شانس یار ما نبود و در نهایت اتفاقی افتاد که دیدید.

وی افزود: تیم ما بدنسازی نداشته و این شرایط برایش طبیعی است و بدن بازیکنان در نیمه دوم تخلیه می‌شود. واقعاً شرایط خاص و سختی داریم و امیدوارم با فراموش کردن این شکست از هفته آینده مجدداً نتایج خوبی کسب کنیم.

درخشان در مورد دو شکست سه بر صفر از پرسپولیس در فاصله 20 روز تصریح کرد: این نشان از اختلاف ما با پرسپولیس نیست. در بازی سوپرجام که اصلاً شرایط خیلی بد بود و تیمی تشکیل نشده بود که بخواهیم مقابل پرسپولیس قرار بگیریم. در بازی این هفته هم توضیح دادم که شرایط به چه گونه‌ای پیش رفت.

سرمربی نفت تهران با اشاره به تعطیلی تمرین امروز تیمش عنوان کرد: مشکلاتی در باشگاه وجود دارد که در اختیار من نیست و من نمی‌توانم آن را رفع و رجوع کنم. وقتی به تعهداتی که به بازیکنان داده شده عمل نمی‌شود شرایط روحی آنها هم دچار افت می‌شود و من چاره‌ای نداشتم جز اینکه یک روز به آنها استراحت داده و تمرین را تعطیل کنم ولی از فردا مجدداً تمرین خواهیم کرد و امیدوارم مشکلات مالی برطرف شود.

درخشان در ادامه گفت: این شرایط که ما داریم در شان هیچ تیم لیگ برتری نیست، چه برسد به ما که نماینده ایران در آسیا هستیم و باید از اعتبار فوتبال ایران در این رقابت‌ها دفاع کنیم و امیدوارم به قول و قرارهایی که داده شده عمل شود تا فقط به فکر مسائل فنی باشیم.

وی در مورد اینکه اگر شرایط کنونی ادامه داشته باشد در این تیم می‌ماند یا نه، خاطر نشان کرد: وقتی شرایط درست نشود از دست من به عنوان سرمربی کاری بر نمی‌آید و وقتی نتوانم کاری انجام دهم ماندن بی‌فایده خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز