خبرگزاری کار ایران

خط و نشان زیدان برای بارسلونا

کری برای دربی بزرگ؛ هدف ما برد بازی رفت و برگشت است

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۸۱۴

زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئالی ها، معتقد است نبود نیمار هیچ تاثیری روی بارسا نمی گذارد.

به گزارش ایلنا به نقل از گل، زین الدین زیدان در کنفرانس خبری در خصوص هدف تیمشان برای بازی ال کلاسیکو نیمه شب 23 مرداد اعلام کرد هدف تیمشان هم برد در بازی رفت  هم در بازی برگشت می باشد و خواهان دریافت سوپرجام اسپانیا هستند.

زیدان درباره آمادگی تیم خود می گوید: تیم ما به طور کامل آماده است و ما می خواهیم رکورد بیشترین گل در تاریخ سوپرکاپ را بدست بیاوریم و من برای ساختن تاریخ تیمم در باشگاه حضور دارم، بازی در مقابل باشگاه بارسا به طور قطع بسیار سخت است و رئال  حتما باید بتواند هر دو بازی را ببرد.

زیدان در خصوص جدایی نیمار و فروپاشی مثلث MSN اظهار داشت: نبود نیمار در بارسلونا نمی تواند از قدرت تیم کم کند و و بارسا بدون حضور نیمار نیز قوی است، در تیم بازیکنان و سرمربی ها عوض می شوند اما این نمی تواند از قدرت حریف ما کم کند زیرا در هرحالت بارسلونا قدرتمند بازی می کند.

زیدان همچنین در خصوص حضور رونالدو در سوپرکاپ اعلام کرد: رونالدو بسیار  عالی تمرین کرده است و می تواند در این رقابت بازی کند اما باز هم باید ببینیم چه پیش می آید و تصمیم بگیرم که می تواند به صورت فیکس بازی کند یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز