خبرگزاری کار ایران

رای دیوان ارتباطی به انتخابات فدراسیون ندارد

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۸۸۶

رییس فدراسیون تیراندازی گفت: دیوان عدالت اداری با حکم جدید خود، حکم اولیه اش را نقض کرده و این موضوع ربطی به انتخابات جدید فدراسیون ندارد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، علی دادگر در نخستین نشست خبری خود با اصحاب رسانه ضمن تبریک روز خبرنگار به تلاشگران حوزه خبر و رسانه گفت: فصل الخطاب ما در ورزش قانون است و اگر مهدی هاشمی، تصمیمی برای بازگشت به فدراسیون دارد این موضوع را پیگیری کند و کسی با پیگیری او مشکلی ندارد.
وی ادامه داد: من برای پیگیری موضوع انتخابات فدراسیون 3 مرتبه در دادگاه های مختلف بدون هیچ مصاحبه، حاشیه سازی و صحبت علیه کسی حضور یافتم و اگر وی در این زمینه مشکلی دارد آنرا را بدون حاشیه پیگیری کند چرا که دود این کار به چشم ورزش کشور می رود.
دادگر بیان داشت: در قانون همه شرایط بررسی شده و راهش نیز مشخص است، ما تابع قانون هستیم و هر چه قانون بگوید انجام خواهیم داد و حتی اگر لازم باشد مجمع فوق العاده فدراسیون در این باره تعیین تکلیف خواهد کرد. 
رییس فدراسیون تیراندازی در ادامه یادآور شد: هیچ عناد و دشمنی با کسی ندارم و معتقدم شخصی همچون سید مهدی هاشمی برای این فدراسیون زحمت کشیده و کرسی بین المللی را در اختیار دارد که برای جمهوری اسلامی ایران است و باید برای حفظ آن تلاش کنیم. این کرسی متعلق به فرد نیست بلکه برای کشور و ورزش ایران است و باید آن را حفظ کرد.
وی درخصوص احتمال دخالت فدراسیون بین المللی در انتخابات این فدراسیون خاطر نشان کرد: فدراسیون بین المللی در آخرین اظهار نظر خود در این زمینه اعلام کرده که در امور داخلی کشورها و رای دیوان دخالتی نمی کند و این مساله باید در داخل کشور حل شود و اینکه برخی می خواهند به فدراسیون بین المللی عریضه بدهند این به نفع ورزش کشور نیست.
وی در بخش دیگری از این نشست خبری در خصوص بدهی 15 میلیارد تومانی فدراسیون نیز گفت: این فدراسیون با 15 میلیارد و 600 میلیون تومان بدهی، یکی از بدهکارترین فدراسیون های جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود و به دنبال آن هستیم که بدهی جدیدی ایجاد نکنیم و با شیب ملایم بدهی های قبلی را پرداخت و شرمنده کسی نشویم.
دادگر در مورد تامین سلاح، تجهیزات و مشکل کمبود فشنگ نیز گفت: برای تامین فشنگ و تجهیزات دو منبع داخلی و خارجی داریم ، برای استفاده از منابع داخلی مشکلی نداریم اما مشکل اصلی، تعامل و عدم ارتباط با تولید کنندگان داخلی است که این تعامل در سطح قابل قبولی افزایش خواهد یافت.
وی اضافه کرد: برای تامین برخی تجهیزات نیز نیاز به تولیدکنندگان خارجی داریم که در این بخش نیز تابع قانون هستیم و وظیفه فدراسیون تامین سلاح و فشنگ مورد نیاز ورزشکاران است و با توجه به صحبت ها و مذاکرات انجام شده به نظر می رسد در فاصله یک تا 3 ماه آینده بتوانیم این مشکل را حل تا ورزشکاران همچون گذشته بدون فشنگ تمرین نکنند.
دادگر در مورد طلب «لازلو » سرمربی مجارستانی سابق تیم ملی تفنگ نیز خاطر نشان کرد: هر بدهی که رئیس فدراسیون گذشته ایجاد کرده آنرا پرداخت خواهیم کرد و البته من تجربه چنین پرداخت هایی در سه فدراسیون دیگری که در آن فعالیت کرده ام را دارم.
وی در مورد فشنگ هایی که در گمرک مانده نیز گفت: مقداری فشنگ در گمرک است که رایزنی های لازم برای ترخیص آن انجام شده و مانع جدی برای ترخیص فشنگ ها و تجهیزات وجود ندارد.
رئیس فدراسیون تیراندازی در ادامه این نشست برنامه های فدراسیون را در دو بخش داخلی و خارجی اعلام کرد و گفت: در بخش داخلی به دنبال ساماندهی نیروی انسانی، بازسازی تجهیزات و اماکن ورزشی هستیم ضمن آنکه مسابقات قهرمانی کشور، آزاد و لیگ نیز طبق برنامه برگزار می شود.
دادگر بیان داشت: در افق برنامه های خارجی به دنبال کسب سهمیه در بازی های آسیایی 2018 اندونزی هستیم و به مدال المپیک 2020 توکیو می اندیشیم چرا که تاکنون هیچ مدالی در المپیک کسب نکرده ایم و حتی بهتر شدن رنگ و افزایش مدال ها در بازی های آسیایی از اهداف این فدراسیون است که باید در پروسه یک تا سه ساله به آن برسیم.
رییس فدراسیون تیراندازی درخصوص رشته اهداف پروازی نیز گفت: این رشته بعد از یک توقف دو ساله طی چند ماه اخیر فعالیت خود را از سر گرفت و تیم ملی ایران در دو بخش زنان و مردان به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شد که در بین 18 تیم عنوان چهارم را با اختلاف جزئی کسب کرد.
وی بیان داشت: موفقیت رشته اهداف پروازی، نیاز به برنامه ریزی و حمایت بیشتر دارد تا در سایه تمرینات مستمر، ورزشکاران کشورمان بتوانند برای نخستین مرتبه سهمیه المپیک را کسب کنند و برای نخستین بار تیراندازی در رشته اهداف پروازی نماینده ای داشته باشد.

دادگر همچنین یادآور شد: در بخش پایه نیز ضعیف عمل شده و نیازمند برنامه ریزی و پشتوانه سازی برای تیم ملی هستیم زیرا در حال حاضر در تیراندازی زنان سه یا چهار نفر حضور دارند که باید هر چه سریعتر کار پشتوانه سازی انجام شود تا در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا و المپیک 2020 توکیو مدال کسب کنیم.
وی افزود: این فدراسیون برنامه های خود را در بخش های مختلف حرفه ای، قهرمانی و همگانی دنبال خواهد در صدد هستیم در اواخر تابستان جشنواره تیراندازی را با همکاری فدراسیون عشایری و روستایی در یکی از استان های خوش آب و هوا برگزار کنیم و چنانچه این موضوع اجرایی نشد در فصل سرما در یکی از استان های گرمسیری به طور حتم برگزار می شود.
رئیس فدراسیون تیراندازی همچنین از آغاز اردوهای تیم ملی در هفته آینده خبر داد و گفت: گروه کارشناسی در فدراسیون در خصوص جذب مربیان داخلی یا خارجی برای تیم های ملی تصمیم گیری خواهد کرد.
پیش از برگزاری این نشست مسابقه تیراندازی با حضور اصحاب رسانه برگزار شد که در بخش بانوان بهار سلطانی از خبرگزاری مهر، سمیه حسن زاده از ایسنا و مهیا شهسواری از تسنیم و در بخش مردان محمد رضا پور از روزنامه جام، اکبر توکلی از ایرنا و محمد طلایی عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
همچنین در این برنامه از خدیجه روزبهانی همسر شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری ایرنا تجلیل شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز