خبرگزاری کار ایران

جواد قراب در گفتگو با ایلنا؛

منصوریان و رحمتی منتظر عذرخواهی میناوند نیستند/ از خجالت دین‌محمدی هم در می‌آییم

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۲۷۲

موضوع مربوط به حواشی ایجاد شده توسط مهرداد میناوند در خصوص سرمربی و کاپیتان استقلال وارد مراحل تازه‌ای شده است.

جواد قراب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برد استقلال مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: تیم شرایط خیلی خوبی پیدا کرده و بچه‌ها روز به روز هماهنگ‌تر می‌شوند و فکر می‌کنم این روند خوب همچنان ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: ما در این دیدار در نیمه اول خوب بودیم، چند موقعیت گلزنی داشتیم اما فقط یک گل زدیم. در نیمه دوم هم حفظ توپ کردیم و توانستیم به پیروز برسیم.  البته باید بگویم تراکتور هم در این بازی خوب بود و قطعاً در آینده نتایج بهتری خواهد گرفت.

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص اتفاقاتی که برای دین‌محمدی پیشکسوت استقلال افتاد خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم قصد و غرضی وجود داشته و مامورین نیروی انتظامی وی را نشناختند و سیروس هم به دلیل اخلاق خوبی که دارد نخواسته اتفاقات بدتری بیفتد و ورزشگاه را ترک کرده بود. مطمئناً در اولین فرصت از خجالت وی در خواهیم آمد.

قراب در خصوص حرکت میناوند و بازتاب رسانه‌ای این موضوع گفت: من یک جمله می‌گویم پیشکسوتان دو تیم استقلال و پرسپولیس در معرض دید هستند و هر حرکتی انجام بدهند چه خوب چه بد برای جامعه الگو خواهند بود. این کارها زیبنده پیشکسوتان نیست. پرسپولیس پیشکسوتان بزرگی چون آشتیانی، کلانی و جعفر کاشانی را دارد. کسی که ادعا می‌کند ملی‌پوش است نباید این کار را انجام می‌داد البته باید بگویم مجری هم شیطنت کرد. باید ببینیم منصوریان و رحمتی چه تصمیمی در این باره خواهند گرفت. این را هم بگویم آنها منتظر معذرت‌خواهی میناوند نیستند.

پیشکسوت استقلال در پایان در خصوص دیدار مقابل سایپا گفت: بازی سختی مقابل سایپا داریم. سایپا نتایج خوبی گرفته و به دنبال موفقیت در دیدار مقابل ما است اما ا ستقلال برای حفظ روند خوب خود باید مقابل سایپا هم سه امتیاز را به دست آورد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز