خبرگزاری کار ایران

والورده: ما ضعیف تر از رئال نبودیم

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۲۸۴

ارنستو والورده سرمربی بارسلونا معتقد از در بازی با رئال مادرید سزاوار باخت نبوده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از ESPN، با باخت بارسلونا با نتیجه 1 بر 3 در نیوکمپ،سرمربی باشگاه معتقد بود مستحق باخت در مقابل رئال مادرید نبوده اند و از لحاظ تکنیکی بازی آنها با شاگردان زیدان برابری می‌کرده است.

در بازی رفت ال کلاسیکو گل های برتری رئال توسط گل به خودی پیکه و گل دوم توسط کریستیانو رونالدو گل سوم در دقیقه نود با درخشش اسنسیو زده شد.

ارنستو والورده در خصوص گل های دریافتی می‌گوید: گل اول که به اشتباه پیکه وارد دروازه شد روحیه تیم را از بین نبرد و ما با گل تساوی دوباره توانستیم به بازی برگردیم اما با گل قدرتمند رونالدو مطمئن شدم بازی به نفع رئال تمام می‌شود تا جایی که گل سوم که بسیار زیبا هم بود من را شوک زده نکرد.من احساس می‌کنم سطح بازی ما از رئال خیلی دور بوده باشد. رئال مادرید در میانه زمین بسیار خوب بازی کرده و باعث شد ما نتوانیم حمله های زیادی انجام دهیمو فضای خالی برای آنها به وجود آمد.

والورد در خصوص بازی بازگشت اعلام کرد: من فکر نمیکنم از لحاظ تکنیکی از رئال مادرید کمتر بودیم،درهر حال برد آن را تبریک می گویم و برای بازی بازگشت باید پیشرفت چشم گیری داشته باشیم و بتوانیم گل های زیادی را به ثمر برسانیم.

سرمربی بارسلونا در درخصوص جذب بازیکنان جدید نیز اظهار داشت: ما نهایت سعیمان را می‌کنیم تا اخر ماه آگوست گزینه های خود را جذب کنیم اما من ترجیح میدهم در حال حاضر بر روی بازیکنانی دارم تمرکز کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز