خبرگزاری کار ایران

تایید ورزشگاه شهدای ماهشهر در دقیقه 90 / همان همیشگی!

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۴۴۵

ورزشگاه خانگی تیم شهرداری ماهشهر که در فصل جدید جواز حضور در لیگ دسته اول را کسب کرده از شرایط بغرنجی بهره می‌برد.

به گزارش ایلنا، روز گذشته فریبرز محمودزاده به عنوان نماینده سازمان لیگ به شهرستان ماهشهر سفرکرد و از ورزشگاه شهدای این شهر بازدید کرد تا در واپسین لحظات دیروز مجوز میزبانی این ورزشگاه در هفته دوم برابر شهرداری تبریز را دریافت کرد.

این ورزشگاه که با تلاش دو ماهه مسئولان به این وضعیت دست پیدا کرده از شرایط نامناسبی برخوردار است و با شروع مسابقات مختلف کشور و استان ترافیک بالایی برای انجام بازی‌ها و تمرینات در این ورزشگاه به وجود می‌آید که ممکن است چمن ای زمین را به نابودی بکشد.

این ورزشگاه بازسازی شده در حد مسابقات دسته پایین‌تر هم نیست اما با این وجود آنها باید برابر شهرداری تبریز در ورزشگاه شهدا مصاف بدهند.

شهرداری ماهشهر می‌تواند از شرایط بهتری برای میزبانی بهره ببرد و این به تعامل مسئولان بستگی دارد. ورزشگاه شهید احمدپوری در سال ۱۳۹۲ توسط شهرداری بندرماهشهر در بیرون از شهر در مساحت بزرگی احداث شد. این ورزشگاه که در نقشه اولیه آن ۱۵هزار نفر تماشاگر را در خود جای می‌دهد قرار بود طی ۴سال به طور کلی تکمیل شود ولی روند این ورزشگاه به دلیل عدم تامین اعتبارات لازم متوقف شده است. ورزشگاهی که با توجه به شرکت‌های بزرگ صنعتی در سطح این استان می‌تواند به دوباره آماده سازی را از سر بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز