خبرگزاری کار ایران

تراکتورسازی - نفت تهران؛ فرصت ویژه برای گل‌محمدی

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۸۶۶

سرمربی تراکتورسازی در صورت پیروز شدن مقابل نفت تهران تا حدودی از شرایط سخت حال حاضر خارج می‌شود..

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی در شرایطی که 3 دیدار نخست خودش در لیگ برتر را با شکست پشت‌سر گذاشته باید در هفته چهارم و در تبریز به مصاف نفت تهران برود و با توجه به شرایطی که دارد باید به هر شکل ممکن در این دیدار پیروز شده تا از شرایط بحرانی حال حاضر و حضور در قعر جدول جدا شود.

با توجه به قرعه سخت تراکتوری‌ها در ابتدای لیگ پیش بینی می‌شد این تیم با توجه به شرایطش نتواند شروع خوبی در لیگ برتر داشته باشد ولی 3 شکست پیاپی اوضاع تیم را سخت‌تر از چیزی که قابل تصور بود کرده است.

با این وجود به نظر می‌رسد دیدار هفته چهارم با نفت تهران فرصت خوبی برای آنها باشد تا اولین پیروزی و اولین امتیازشان در لیگ برتر را برابر این تیم کسب کنند.

نفت تهران یکی از تیم‌هایی است که دیر بسته شده و بدنسازی پیش فصل هم انجام نداده و از طرفی در نقل و انتقالات هم نتوانسته فعالیت قابل توجهی انجام دهد و با تیم فصل گذشته خود قابل مقایسه نیست.

از طرفی به دلیل مشکلات مالی این تیم و تعطیلی تمرینات، اوضاع برای شاگردان درخشان سخت‌تر هم شده تا این تیم در ضعیف‌ترین حالت خودش به دیدار تراکتورسازی برود.

امتیاز میزبانی تراکتورسازان هم عامل دیگری است که کفه پیروزی را به سمت این تیم سنگین‌تر می‌کند تا فرصتی مناسب برای یحیی در بهبود نسبی اوضاع تیمش ایجاد شده باشد.

بدین ترتیب اگر گل‌محمدی نتواند مقابل نفت تهران به پیروزی برسد و حتی ببازد اوضاع برایش خیلی آشفته خواهد شد و علاوه بر 4 شکست پیاپی، باید به فکر دیدارهای دشوارتر هفته‌های بعد باشد.

بازی تراکتورسازی در هفته پنجم مقابل سایپای آماده این روزهای علی دایی است که در تهران برگزار می‌شود که به مراتب دشوار تر از بازی با نفت است و شکست چهارم گل‌محمدی با توجه به چندبرابر شدن فشارها، احتمال شکست پنجم او را هم افزایش می‌دهد و برای همین باید از فرصت پیش آمده به بهترین شکل استفاده کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز