خبرگزاری کار ایران

تقاضای روسیه برای مسابقه تدارکاتی با تیم والیبال نشسته ایران

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۹۳۲

بعد از حضور تیم ملی والیبال نشسته آلمان برای انجام مسابقه تدارکاتی با ایران نوبت به روسیه رسید تا این تیم هم تقاضای انجام دیدار تدارکاتی با تیم ملی ایران را داشته باشد.

به گزارش ایلنا، مدیر تیم های ملی والیبال نشسته با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: از آنجایی که مسابقات قهرمانی اروپا ۱۲ آبان ماه در کرواسی برگزار می شود آلمان و روسیه برای بالا بردن آمادگی خود تقاضای انجام مسابقه تدارکاتی با تیم ملی کشورمان را مطرح کردند که تیم آلمان به ایران آمده و در حال انجام بازی تدارکاتی با تیم های باشگاهی و جوانان ایران است. 

هادی رضایی درباره تیم روسیه نیز اظهار داشت: این تیم در بازی های پارالمپیک ریو شرکت نکرده است اما سرمایه گذاری خوبی روی این تیم انجام شده و تیم بانوان روسیه در مسابقات لیگ جهانی، مقابل تیم های آمریکا و چین پیروز شده و قهرمان شده است. روسیه برای نخستین بار روی ساختار تیمی اش کار کرده و مشکلاتش را پشت سرگذاشته و به نظر من تیم روسیه از آلمان شرایط بهتری دارد.

وی درباره مشکل دوپینگ روسیه که منجر به از دست دادن بازی های پارالمپیک ریو شد، گفت: این مشکل مربوط به پارالمپیک ریو بود اما فدراسیون ها می توانند در مسابقات جهانی و مناطق شرکت کنند. تیم روسیه هم مهرماه برای انجام بازی تدارکاتی به ایران سفر می کند که احتمالا مسابقه تدارکاتی  با تیم ملی کشورمان ترتیب می دهیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران در پایان یادآور شد: تیم ملی هلند نیز برای انجام مسابقه تدارکاتی با ایران درخواست داده بود که فرصتی برای انجام مسابقه با این تیم نداریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز